Oxygen 49 en Reason 4

noidz

Nieuwkomer
Hey mensen,

Na een tijd lang overwegen een midi-controller te kopen heb ik er toch maar een gekocht. Ik ben aan dit forum gekomen dankzij I4Muzique in Eindhoven omdat ik een probleempje met mijn Oxygen49 in combinatie met Reason 4. Zij verwezen mij door naar dit forum en hopelijk kan iemand van jullie mij helpen met een probleem.

In principe werkt het de O-49 perfect, maar als ik meerdere synths (ik noem maar Malstrom en Thor) wil gebruiken, krijg ik alleen een hoorbaar geluidssignaal van de eerste synth (of drumcomputer) die ik in gebruik neem. Ik zie wel dat als ik de tweede synth gebruik de signalen van het de O-49 doorkomen (door dat groene in mn track), maar ik hoor verder niets.

Ik denk dat komt doordat ik maar 2 signalen uitgeef bij de output van het signaal, maar dit was voordat ik de O-49 aansloot geen probleem, al heb ik toen die tijd niet gelet op de wat de audio-output aangaf.

Ik hoop dat iemand mij te woord kan staan, want dan kan ik eindelijk eens beginnen met muziek maken ;)

Alvast bedankt!

EDIT: Ik werk overigens op een Mac Mini (PPC) mocht het ertoe doen

-Boy

Ik heb het per ongeluk gevonden ;) Het kwam door het feit dat ik een functie had uitgezet waardoor de mixer niet automatisch bij een New Track werd toegevoegd.

Mijn excuus voor het aanmaken van de topic

Back