Newbie

VandB

Ingeburgerd
Hai,

Weer een newbie. Al een tijdje kijk ik mee in de discussies in dit forum, en dacht laat ik me nu ook maar eens registreren.

Ben vooral bezig met ambient, soundscapes. Tot nu toe alleen voor mezelf, maar wie weet wat het nog gaat worden.
Als synths heb ik wat softsynths, Nord micro modular, en oudere dingen (MAM MB33 MkII, Roland MT-32)

Vandaag ook net een oude Yamaha cs-10 op de kop getikt in een kringloopwinkel. Ik kon 'm voor 25 euro :okdan: meenemen omdat zij er geen geluid uit konden krijgen.
Op m'n versterker hoor ik in de verte heel vaag geluid. Ik zal m'n probleem later nog wel ergens posten in het forum; wie weet kunnen jullie me helpen

Groet,

VandB

Hai,

Weer een newbie. Al een tijdje kijk ik mee in de discussies in dit forum, en dacht laat ik me nu ook maar eens registreren.

Welkom,alweer een Newbie,net als ik zelf:P!
De oude CS serie van Yamaha is zeker de moeite waard,geloof me die van jouw is nog wel te "tillen" denk ik,ik heb al jaren last van mijn rug!
nogmaals welkom!:biertje:

BettyB20welcome20ani.gif

welkom! 25 euro voor een CS10 ook al is het ding defect, lijkt me nog steeds niet duur :okdan:

Back