Maar hiermee komen ze niet op oorhoogte. Met die pads kun je de monitors licht omhoog of omlaag "tilten" zoals dat heet. Als je bureaublad genoeg diepte heeft (afstand mon. tot oren moet wel voldoende zijn) kun je de monitors zo toch precies op je oor richten.
Ja ik zag het op de feedback site. Wordt tijd dat ze zich ook eens in Amsterdam vestigen. M'n retourtje naar Utrecht kost nog meer dan de verzendkosten op de auralex-site. Dus ik bestel ze wel..
Tja isolators . Een stuk schuimrubber met een stalen plaat . Imho zou dit gewoon verboden moeten worden . Welk materiaal je onder je speakers stopt is niet belangrijk . ALs je ineens minder bijgeluiden heb verteld dat meer over je speakers dan over de isolator.
Je kan ook van multiplex twee kubusjes maken en die vullen met zand,dan zitten ze ook meteen op oor hoogte.
Moet je burau wel een beetje stevig zijn :-)
De laatste lijkt me wel wat maar echt ongelovelijk duur volgens mij kan je voor weinig geld dit gemakkelijk zelf maken ..
wat is urethaanschuim precies en waar zou je dit kunnen kopen? heb ff zitten googlen maar t lijkt me toch geen standaard schuim?
wat ik iig wil is dat de bassen zo min mogelijk doordreunen.. zou t dan nog veel uitmaken of je die grote van 109 zou gebruiken t.o.v. die van 33 euro?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.