prophet V firmware EPROMs

heiko

abc
Ik ben op het moment een Prophet V aan het repareren. De prophet heeft een ranzig defect gehad aan de databus en eigenlijk alle ICs die aan de databus gehangen hebben waren kapot of niet helemaal betrouwbaar meer.
Ik heb geleidelijk alles vervangen maar ben helaas toch tot de conclusie gekomen dat de EPROMs met de firmware ook een tik hebben gehad van het defect. Weet iemand waar ik aan die EPROMs kan komen of aan de firmware ?
De prophet V is een v2 type en op het moment zit v7 van het OS in de prophet... Noot: ik heb al een mailtje gestuurd naar vintageplanet.nl maar weet nog niet of die EPROMs de juiste firmware bevatten, dus andere leveranciers zou ik graag te weten willen komen...

BVD,
Heiko

ja kan het beste de data in een 2716 oid fikken en dan verloopvoetjes maken.is erg simpel, ik denk dat je alleen wat pennen hoef om te buigen.
ik kan evt. de roms wel bakken.
groeten,
jeroen

ja kan het beste de data in een 2716 oid fikken en dan verloopvoetjes maken.is erg simpel, ik denk dat je alleen wat pennen hoef om te buigen.
ik kan evt. de roms wel bakken.
groeten,
jeroen

2716's gebruiken i.p.v. 2708's heb ik slechte ervaringen mee, maar dat kan aan het type eproms liggen. Ik zou voor de zekerheid voor de 2708's gaan.

prophet

prophet

Super dat er mensen zijn die die binaries hebben !
Ik zoek even uit of ze op mijn werk nog een EPROM
wisser en brander hebben...

Heiko

Back