Cyrex
Ingeburgerd
Ik heb sinds gisteren ook een 828 MKiii in mijn bezit. Vervelend genoeg blijkt de midi I/O van de unit behoorlijk wat timing problemen te veroorzaken. Er hangt momenteel in de test-setup een synth aan de midi out van de Motu die ik via firewire midi control data voer. In vlagen van enkele seconden werkt hij goed tot hij plotseling geen midi out doorgeeft om vervolgens alle data die hij binnen heeft gekregen vanaf dat moment simultaan door te geven.
Audio over firewire werkt overigens perfect. Mijn moederbord heeft de Via VT6308P chipset.
Heb van allerhande software geprobeerd en met midi buffers gespeeld, maar helaas zonder resultaat.
Wie komt dit probleem bekend voor?
Zou graag willen bepalen of het een hardware issue is of niet.. zo ja.. dan ga ik 'm omruilen voor een nieuwe.
Dank!
Erik
Audio over firewire werkt overigens perfect. Mijn moederbord heeft de Via VT6308P chipset.
Heb van allerhande software geprobeerd en met midi buffers gespeeld, maar helaas zonder resultaat.
Wie komt dit probleem bekend voor?
Zou graag willen bepalen of het een hardware issue is of niet.. zo ja.. dan ga ik 'm omruilen voor een nieuwe.
Dank!
Erik