Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bovenste rij blauwe knopjes, 4de van rechts is seq length dacht ik.
zorgen dat het ledje op segment staat en het blauw toetsje indrukken (zo vaak als nodig), misschien afsluiten met enter, maar dat weet ik niet zeker. straks eens proberen. heb je wel de manual gevonden in de doos? zit in een apart zakje.

Ik krijg de seq.lenght nog steeds niet aangepast.
En ik heb net een paar chips verwisselt en dat ging goed.
Alleen heb ik nu klopen de geluiden niet meer??
Ik heb de inkeeping van de chips naar boven staan zoals op de foto van Hexgon is te zien, en ik heb eerst abcd gedaan en toen dcba (staat op chips a,b,c&d)
Wat er nu gebeurt is dat ik meerder geluiden achtermekaar als ik 1 geluidje kiest. Dat is alleen mid-tom, hihat-open en Cymbal.
???
Iemand een idee
Zo te horen heb je alleen de 4 sound roms verwisseld en niet de OS rom.
Een sound set voor een drumulator behoord uit minimaal 5 roms te bestaan.
Waarschijnlijk staat er op 1 van de 5 eproms dan een "P"
En bedankt !!!
Tja, als je dat niet weet.....
De JLcooper sounds doen het iig, nu nog seq.lenght!
Ik ben geen Ier, ik zou evt wel kunnen stemmen omdat ik hier al zolang woon maar ik stem liever in NL.
Maar wij mogen er niet over stemmen, dus je kunt beter daar stemmen als je erover wilt stemmen...

Nou ik zit helemaal in die drumulator
Ik heb ook een andere oplossing gevonden voor mijn eerste probleem
Je kan een SEGMENT (pattern) copieren (langer maken) doormiddel van COPY.
Wat je doet is:
Je geeft eerst aan welke pattern zichzelf gaat kopieren en daarna hoe vaak (van 2x tot 8x! maar ook bijv 3x!) Daarna ENTER
Op deze manier maak je bijv van 2segments lang naar 16segments lang met 8x COPY.
Ik d8 post het toch maar ff.
Ik ga weer verder rocken