Hi,
Ik heb de volgende items te koop / ruil :
Prijzen/opties:
Korg : wil ik eigenlijk alleen ruilen voor een kleinere controller en dan het liefst eentje van Novation, zoals de Remote 37SL ofzo. In overleg met bijbetaling van jouw of mijn kant.
Monome : er is er onlangs nog eentje voor rond de 600 EUR van eigenaar gewisseld op E-Bay, dus dat is ook mijn vraagprijs. Dit model wordt niet meer gemaakt, ongeveer alle huidige modellen zijn out-of-stock en je komt er tweedehands ook heel weinig tegen. Ruilen kan ook.
MPC : 375 EUR of ruilen.
Ruilopties : MicroModular, iets van Waldorf of Oberheim zonder keys (Blofeld uitgezonderd), Genelec of Dynaudio monitors (8030/8040 of BM5A)
Alles werkend te zien in Amsterdam-West, onder het genot van
danwel
, zoals het een member betaamt!
groet
Pascal
Ik heb de volgende items te koop / ruil :
- Korg Kontrol49, in uitstekende staat, inclusief doos en toebehoren. Prachtig ding, maar hij is voor mij gewoon te groot.
- Monome 40h, mint condition (http://monome.org) Let op: dit is geen standaard USB-controller! Ontworpen voor gebruik met Max/MSP en via een omweg te gebruiken in je favoriete sequencer, maar verwacht geen plug-and-play. Hoge cool-factor en in combinatie met div. Max/MSP programmaatjes heb je er enorm veel lol van, vooral bij live-gebruik.
- AKAI MPC-500, als nieuw, inclusief Beat Making Manual (PDF, t.w.v. 35 EUR, http://www.mpc-samples.com/section.php/8/0/akai-mpc-tutorials/) en 1GB Memory Card. Aankoopbon en originele verpakking aanwezig.
Prijzen/opties:
Korg : wil ik eigenlijk alleen ruilen voor een kleinere controller en dan het liefst eentje van Novation, zoals de Remote 37SL ofzo. In overleg met bijbetaling van jouw of mijn kant.
Monome : er is er onlangs nog eentje voor rond de 600 EUR van eigenaar gewisseld op E-Bay, dus dat is ook mijn vraagprijs. Dit model wordt niet meer gemaakt, ongeveer alle huidige modellen zijn out-of-stock en je komt er tweedehands ook heel weinig tegen. Ruilen kan ook.
MPC : 375 EUR of ruilen.
Ruilopties : MicroModular, iets van Waldorf of Oberheim zonder keys (Blofeld uitgezonderd), Genelec of Dynaudio monitors (8030/8040 of BM5A)
Alles werkend te zien in Amsterdam-West, onder het genot van
danwel
, zoals het een member betaamt!groet
Pascal