• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rode NT1a - Korg ER-1 Mk1-Tapco Blend 6

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

d-tune

Stamgast
Rode NT-1A Microfoon (enkele keren gebruikt, helemaal compleet met in doos) incl. kabel.. 125 Euro

Tapco Blend 6 (enkele keren gebruikt)..40 euro

19''/ 8U Rack Desktop tafel rackje (Stagg music MRS-A8U) nieuw in doos, deze is nog nooit opengeweest.. 20 euro ofzo?

Korg ER-1 mk1 werk perfect alleen gebruik hem niet meer ivm komst virus ti voor kicks en percussie sounds..160 euro

Tapco Blend 6 mixertje en het tafel rackje zijn zo goed als weg! :)

Ik heb nog 2 dingen tekoop staan:

Rode NT-1A Microfoon (enkele keren gebruikt, helemaal compleet met in doos) incl. kabel.. 125 Euro

Korg ER-1 mk1 werk perfect alleen gebruik hem niet meer ivm komst virus ti voor kicks en percussie sounds..160 euro

over de prijs kan altijd onderhandeld worden!:eureka:

Rode NT-1A Microfoon is ook zo goed als verkocht..

Dan hou ik alleen nog de Korg ER-1 Mk1 over voor een nieuw baasje! En omdat het zo lekker weer buiten is een kleine prijs verlaging! 150 eurotjes voor dit coole drumbakje

Een ruil met bij betaling van mijn kant voor een Jomox Airbase99 is misschien ook wel een optie :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back