Dr.Drane
Darkpsy Vertegenwoordiger
al deze dingen hebben ik en anderen ook gezegd in je vorige topic toen je de Virus TI snow nog niet had..
nou ja..
je kan hem nog steeds terugbrengen naar de winkel![]()
Dat is zeker waar. Ik was gewaarschuwd. Maar in de praktijk komen in de darkpsy scene de meeste vette geluiden uit een virus...en vandaar dat ik er ook een wou.
...Wat ik direct tegen de Ti zou durven zetten is Massive van Native Instruments. Een allround erg goede plugin met hele goede modulatie mogelijkheden.
Hehe...grappig dat je het zegt want das nu ondertussen ook mijn favoriete vsti. Idd fijn geluid dat je er zonder al te veel gekloot uit kunt krijgen.
Is de Snow ook goed als audio-interface te gebruiken voor Ableton? En dan vnl om een dj-set te doen? kan je de Phones apart van de master gebruiken voor een cuemix? Latency? Is het stabiel?
Goed weet ik nog niet. Moet ik nog testen. (wsl de eerste keer als ik op verplaatsing ga jammen, volgende weekend ofzo) Wel kan ik nu 3 geluiden tegelijk door mijn usb trekken. Als er dan nog andere info door moet weet ik niet of het nog zo goed gaat bollen.
Een dj-set met ableton...waarom heb je die virus dan nog nodig? Effecten? Atomizer? (ik wil zelf ook es proberen een dj setje te maken met ableton, en vandaar)
Stabiel en latency op eerste zicht wel ok. WEL enkel 1 stereo output! Dus cue'en...weet ik niet of dat nog mogelijk is met TI als audio interface.
Groeten