Moog EP-2

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
waarschijnlijk evident en al ergens besproken, echter wie licht mij bij:

wil een Moog EP-2 pedaaltje kopen, kan niet uitvinden of die zelf actief 0-5volt levert middels een batterij , of dat hij alleen passief de uit en ingang van de synth meer of minder verbindt ?
wil hem gebruiken om ouwe synth's aan te sturen die een externe spanning voor modulatie van bv filter nodig hebben , zoals sh5 , korg etc.

in de ep2 gaat geen batterij.

ik heb zowel de nieuwe switch als deze bij de voyager gehad. de footswitch is een degelijk metalen pedaal dat de naam moog eer aandoet. deep2 is een plastic ding dat doet wat ie moet doen.

mmmh, dank je, ik heb nog wel zelf wat passieve pedalen liggen, dus daar helpt die moog me dus nie echt verder, misschien gewoon maar eens wat knutselen met een 9voltsbatterij en een plugje voor op m'n al bestaande pedalen. geloof dat dat zonder al teveel gevaar voor m'n synth's zou moeten kunnen.

op ebay.com staat een moog pedaal maar begint bij $85 en dat is toch eigenlijk net te gek, met de verzendkosten erbij.

? voor de ev_2 ?, zag ze ook al voor zo'n 40$, of betreft het een andere pedaal op ebay, kon de advertentie niet zo snel vinden.

Back