adat werkt niet meer!!!

Sympho-Metal

Stamgast
altijd gedaan, hem hem nu nodig maar doet het niet meer. als ik de wordclock "verkeerd" instel (op mijn kaart intern en op mijn converter ook intern) hoor ik wel af en toe de tikjes, maar meer krijg ik er ook niet meer uit. help!!!!

greetz

Pas geleden had ik gemerkt dat ik wat adat kabels te lomp had weggetrokken en de aansluitingen verbogen waren. Nu heb ik wel backup kabeltjes maar het was toch wel ff schrikken omdat het zo snel fout kan gaan. Dus wat dat betreft zal ik wel wat meer hierop moeten letten dat het niet weer fout gaat.

heb het al gevonden: sluiting in het kastje en weerstandjes doorgefikt. had hem nog nooit opengemaakt, maar zag nu dat het niet de eerste keer is geweest. vorige eigenaar (jaar geleden via mp gekocht) is erg crea aan het solderen geweest. valt me nog mee dat ie niet eerder is gegaan. maar helaas: weer iets voor de container

toch bedankt

greetz

btw, heeft iemand nog ergens een goedkope convertor liggen? ik hou me aanbevolen: drobberegt@hotmail.com

Weerstandjes zijn nog te vervangen, zonde om hem gelijk weg te mikken. Anders heb ik wel interesse en zal een poging te wagen.
Wat voor converter is het? En mocht je toch een andere zoeken, welke zoek je dan/wat voor specs?

is niet meer te repareren. een van de printplaten is gedeeltelijk weggesmolten. moet je dus complete nieuwe lijnen leggen: is tie niet waard. heb voorlopig helaas geen geld voor een andere, dus moet het maar doen met mijn 8 ins van mijn geluidskaart. toch bedankt voor het aanbod

greetz

Ik heb nog 2x een Alesis AI-3 liggen met een doorgefikte zekering, intern nog okay.

150 p/s 250 per 2

Ik doe er niks meer mee en ik heb geen zin om de zekeringen te vervangen, zijn eruit geklapt toen ik een jackkable met wat reststroom erin stak, de andere is er uitgevlogen nadat ik een keer een overbelasting had in me stoppen kast. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van dankzij Belkin™ units

ik zou ze graag over willen nemen, maar zoas ik al zei: geen geld!!! heb autoongeluk gehad dus pingping foetsie :(

Alles nog heel aan jezelf?

ik zou ze graag over willen nemen, maar zoas ik al zei: geen geld!!! heb autoongeluk gehad dus pingping foetsie :(

Klote voor je

Pas geleden had ik gemerkt dat ik wat adat kabels te lomp had weggetrokken en de aansluitingen verbogen waren. Nu heb ik wel backup kabeltjes maar het was toch wel ff schrikken omdat het zo snel fout kan gaan. Dus wat dat betreft zal ik wel wat meer hierop moeten letten dat het niet weer fout gaat.

Vandaag zat ik met hetzelfde probleem. De kabels waren al gaar maar vandaag kwamen ze echt los van de plug, met als gevolg tikjes/geknisper als hagelsteentjes op een regenjas.
Andere kabels erin, geen probleem meer.

ik ben dus onlangs voor het eerst met adat aan de slag gegaan. En er blijkt nog best wel een verschil in kabels te zijn. Bij new line heb ik wat hogere kwaliteit kabels gekocht en die zien er wel robuust uit (soort jack achtige pluggen aan de uiteinden)

ik ben dus onlangs voor het eerst met adat aan de slag gegaan. En er blijkt nog best wel een verschil in kabels te zijn. Bij new line heb ik wat hogere kwaliteit kabels gekocht en die zien er wel robuust uit (soort jack achtige pluggen aan de uiteinden)

werken idd als een trein (heb ze ook. ber er een keer per ongeluk op gaan staan; geen probleem!)

Back