Techno try out

Verni

Ingeburgerd
Hallo synthforum,
mijn idee was om een techno track te maken, ik weet niet zo zeer of deze stijl wel techno is maargoed.
de track is gemaakt in renoise 95% met reaktor 5
de afmix is nog niet gedaan maar er is wel ge equalized en wat gecompressed ( dus het is geen basale ramp haha )

http://www.speedyshare.com/143451482.html

vlam maar los met je comments + tips

grz nick

kom op mensen 26 x gedownload en helemaal niks

mij iets te plingerig, maar goed. Ben ook niet zo'm mnmlman.

laag klinkt goed

ok dankje voor het luistere aor
maar ik heb liever een wat uitgebrijdere feedback

samen met partyflock reageren 1 op de 10 mensen die het download:S

Met dit soort muziek moet je niet op pf aankomen denk ik.

klinkt best leuk en blij-ig, maar mij is het iets te minimaal, zelfs voor minimal. Het is een beetje teveel van hetzelfde. Je zou zelfs met minder geluiden meer varaitie kunnen aanbrengen. Maar verder leuk trackje.

ok dankje voor het luistere aor
maar ik heb liever een wat uitgebrijdere feedback

jah, sorry. Sommige tracks vind ik gewoon erg moeilijk om feedback te geven, maar wil ik nog wel even laten weten dat ik heb geluisterd.

Luister nu voor de derde keer en het is niet mijn stijl, dus ik kan je wel op een dwaalspoor brengen, maar daar heb je ook niets aan.

PF? uhhh.. CC?

haha ik ga deze nog flink onder de loep nemen, dus van mij part ken der een slotje op

Wil ik net gaan repleien en dan gaat ie op slot...

Hoewel het niet mijn stijl is, vind ik hem wel wat hebben, maar ik zou vooral de break van ~ 1:30 even goed heroverwegen. Deze komt imho veel te snel na de start (wellicht dat hij beter tot z'n recht komt na een minuut of 3) en is ook veel te abrupt, waardoor het lijkt of je aan een tweede nummer begint...

Back