drumbeat komt niet op midi of mp3 of wav

anthony68

Ingeburgerd
ik heb met reason een drumbeat gemaakt maar als ik dat save naar audiofile mp3 of wav hoor ik hem niet meer
ook export naar midi hoor ik niets terug op de midi

ik heb opname gedrukt in reason en een tijdtje de drumloop laten lopen en ik zie dat ie een blok opneemt maar ik kan ook met me keyboard toetsen aanslaan die komen er ook in te staan als kleine blokjes

Maar als ik dit alles naar midi of mp3 of wav opsla en afluister de file hoor ik niets ook import in cubase geeft niets aan alleen dat de instrumenten minimaal bestaan maar geen track??

Ik heb de reason tutorial gezien en daar slaan ze het gewoon op zonder andere truuks. ik ben echt beginner dus alle tips welkom

probeer oa eens te rewiren naar cubase (dus de audio/midi van reason doorsturen via een virtuele audiointerface naar cubase. Hierbij zal je eerst cubase en dan reason moeten opstarten.)
Ik vind het bovendien vreemd dat als er balkjes van je redrum in het sequencer window verschijnen en je vervolgens "export as audio file" drukt er toch niets als audio wordt opgeslagen.

Gagarin

ik heb opname gedrukt in reason en een tijdtje de drumloop laten lopen en ik zie dat ie een blok opneemt maar ik kan ook met me keyboard toetsen aanslaan die komen er ook in te staan als kleine blokjes
Als je op record drukt neem je dus op in de sequencer. gebruik je redrum? dan kan je door "right click" te doen je drumloop naar een track zetten. dan doe je daarna gewoon "export as audio file" en voila, je drumtrack

Back