AdDM Tiroler Knie-schlempfer Lid sinds 26 januari 2004 Berichten 1.606 Locatie Utreg 16 mei 2008 #61 Koekie.. 808. Get em while they're lukewarm.. Staat iig hoog op mijn nog te kopen-lijstje.. Vind t alleen een beetje jammer dat iedereen er tegenwoordig weer zo over denkt.
Koekie.. 808. Get em while they're lukewarm.. Staat iig hoog op mijn nog te kopen-lijstje.. Vind t alleen een beetje jammer dat iedereen er tegenwoordig weer zo over denkt.
A ano220424 in de ban in de ban Lid sinds 10 oktober 2002 Berichten 5.702 16 mei 2008 #62 Chinetti schreef: 909 is 't leukst als je 'm door een 12 bit sampler haalt, dus je hebt heel dat ding niet nodig Zie meer... Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen.
Chinetti schreef: 909 is 't leukst als je 'm door een 12 bit sampler haalt, dus je hebt heel dat ding niet nodig Zie meer... Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen.
rombraz Organisch Lid sinds 5 Maart 2005 Berichten 2.214 16 mei 2008 #63 sKeLeTvM schreef: Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen. Zie meer... op zich wel ,maar niet voor puristen
sKeLeTvM schreef: Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen. Zie meer... op zich wel ,maar niet voor puristen
Niel OPEN DIE GAIN & EQ !!! Lid sinds 12 augustus 2003 Berichten 9.070 Locatie NL 16 mei 2008 #64 sKeLeTvM schreef: Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen. Zie meer... Zo overhyped zijn 12 bits samplers nou ook weer niet. Zou dan eerder de 909 live gebruiken en hem door een overhypte alesis Bitrman jagen
sKeLeTvM schreef: Er zijn alternatieven zat voor die overhyped en overpriced dozen. Zie meer... Zo overhyped zijn 12 bits samplers nou ook weer niet. Zou dan eerder de 909 live gebruiken en hem door een overhypte alesis Bitrman jagen
glennv modulars 4ever Lid sinds 12 april 2008 Berichten 95 Locatie Amsterdam 17 mei 2008 #65 En zij staat bij mij thuis na een gezellig avondje met SCD (top gozer trouwens !!) Genieten zeg die bak , die gaat nooooooit meer weg.
En zij staat bij mij thuis na een gezellig avondje met SCD (top gozer trouwens !!) Genieten zeg die bak , die gaat nooooooit meer weg.
Hooihuis Acta est fabula Lid sinds 8 juli 2004 Berichten 4.930 Locatie tha Bleep City 17 mei 2008 #66 Gefeliciteerd met je 808 Ik heb er sinds kort ook eentje en daar heb ik absoluut geen spijt van