[TRIPHOP] Just a little bit longer.

Klinkt wel lekker zo tijdens de lunch, lekkere geluiden en delay`s. Kan er voor de rest weinig over zeggen, luister normaal niet naar dit soort muziek.

Oja, op een gegeven moment ben ik de beat wel zat, misschien meer geluiden of afwisseling.

thanx. Ja de percussie is idd wel wat om naar te kijken. Iig bedankt voor je tijd en moeite :)

Heb hem gister geluidsterd.. Vind het allemaal beetje saai worden na een paar minuten. Er gebeurt te weinig. Je mag je best wat meer uitleven in de drumpatroontjes. Ook vind ik de sounds allemaal wat opgepoetst klinken. Ik hou er bij wat langzamere tracks wel van om alles lekker vies te hebben.. Dan zit er in het geheel wat meer beweging in en het maakt de track daardoor interessanter.

[Anekdote] Ik zocht een Mp3 voor op een USB-stick om zo mijn nieuwe autoradio te testen en dit topic stond bovenaan. :) [/Anekdote]

Maar ik vind het verrassend goed! Het is helemaal mijn smaak en ik kan het ook erg waarderen. Ik vind het zo op een Mole/Listening Pearls CD kunnen.

Uiteraard is het wat saai, maar dat vind ik er juist bij passen, dat maakt het chill. Je kan wel een uitbundige climax inbouwen, maar dat zou het heel onwennig maken. Triphop moet mijn inziens juist herhalend zijn om het trippy te maken. :peukie:

Edit:

ow ja, wat de volumes betreft: vooral het padachtige geluid aan het begin komt er mijn inziens veel te hard in, vooral aan het begin, een paar seconden later gaat het wel.

Dank je! Dat pad achtige geluid zou normaal ook veel zachter starten, maar met de mixdown heb ik mijn volume control pad op 1 of andere manier uitgezet. Thanx! ik ga dit vandaag of morgen even aanpassen met de versie die ik online zet! Ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die de herhaling niet als vervelend ervaren, het is namelijk echt met opzet simpel en herhalend. Maar ik nog wel de percussie iets aanpassen.... kleine variaties zullen misschien wat meer mensen bevredigen ;)

@ Kraan: Ben het wel enigzins met je eens dat het wel bij triphop past, maar het moet wel net spannend genoeg te zijn om de aandacht erbij te willen houden. Ik had dat bij deze track niet. Het zal ook ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de sound me niet helemaal ligt.

Back