Sample 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 GO!!!!

Mindhunter

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een intro met een professionele stem die iets spannends aankondigd.

Zo van: 10, 9 , 8 ... etc...

Wie heeft er wat of weet waar ik ze kan vinden?

Zelf maken kan ook, maar vind die professionele stemmen toch beter klinken dan de mijne (of van iemand anders die ik ken)

@RSB: ik gaf ook een serieuze reactie...
Je zal alleen de samples van de Nasa flink moeten denoisen want soms is de ruis/signaal verhouding ongeveer 1:1

Uit m'n hoofd zeg ik dat er van de Friendship 7 missie van de Nasa ook vreemde dingen worden gezegd

Ja, dat linkje van RSB had ik ook al gezien; best gaaf :)

:D volgens mij bedoelde RSB het deze keer niet eens sarcastisch, offe?

@RSB: ik gaf ook een serieuze reactie...
Je zal alleen de samples van de Nasa flink moeten denoisen want soms is de ruis/signaal verhouding ongeveer 1:1

Uit m'n hoofd zeg ik dat er van de Friendship 7 missie van de Nasa ook vreemde dingen worden gezegd

Je maakt me nieuwsgierig. Wat werd er gezegd dan?
Ik heb nog deze link voor jullie van het Conet project.
http://irdial.hyperreal.org/the conet project/
Daar wordt je pas echt bang van......nummer codes voor spionnen

Ik ben op zoek naar een intro met een professionele stem die iets spannends aankondigd.

Zo van: 10, 9 , 8 ... etc...

Wie heeft er wat of weet waar ik ze kan vinden?

Zelf maken kan ook, maar vind die professionele stemmen toch beter klinken dan de mijne (of van iemand anders die ik ken)

Begon de tune van Thunderbirds daar niet mee?
die moet wel te vinden zijn.

(anders heb je ook nog.....5,6,7,8,9,tieeeeeeeeneke)

Ik kan de exacte tekst ff niet vinden maar het was een opmerking dat John Glenn duizenden "fireflies" buiten de cockpit zag.
Je kan ook zoeken op Mercury 6 wat de naam van de missie was. Friendship 7 was de naam van de capsule

Bedankt voor de replies, maar het is toch niet echt wat ik zocht.

Ik zoek echt goede kwaliteit samples, er mag ook best muziek of wat bij zitten, zolang de kwaliteit maar goed is...

Wel geinige samples trouwens, altijd handig voor een eventueel volgend project :okdan:

Op de vengeance sample cd reeks staat zo'n aftel. Volgens mij is dat Vocal Essentials. Anders staan ze zeker ook (welliswaar een gepitchte distortion versie) op hardstyle essentials van Mutekki

Op de Blutonium hardstyle cd, deel 2, staan ook van zulke samples.

ik heb hem ergens thuis liggen ..... :D

net een Duitser hé :gaap:

Amerikaanse sportwedstrijden misschien? Bij de NBA hebben ze altijd de geweldigste sportopkomsten, er valt vast wel ergens een wedstrijdje te downen of te youtuben. 'Ring Anouncer' intypen op YouTube levert trouwens ook al wat op.

Back