Trak III

Heerlijk! Weinig geluiden, maar zetten een sterk stuk sfeer neer. Vindt het nogal ambient klinken, wat me overigen goed aanstaat. Verder geef ik maar geen commentaar meer, ga je nog van naast je schoenen lopen jongeman. :)

Greetz

Yawgmoth

Heerlijk 'vaag en duisterig' weer 6!!!!
Persoonlijke noot-van-kritiek: van mij mag die overgang/fade rond 1.05 wel wat sneller en abrupter. Volgens mij wordt het dan nog spannender. En misschien mag van mij dat eerste themaatje nog wel een keer terug komen. 8)

Een horror-verhaal verdeeld in drie hoofdstukken. Mooie geluiden! Lekker duister en experimenteel. Qua arrangement niet echt bijzonder, maar het is dan ook niet echt één nummer. Leuk gedaan, maar meer een demo van drie losse tracks, dan één track (misschien dat dat ook de bedoeling was?)

Groeten,

Wat een lekkere subass (met distortion?)
Uit welke synth komt dit? Vanaf het middan van de track komt het, echt een mooie sound? Hoe heb je dat gedaan?

voor de rest heel originele track, met mooie geluiden. het mist wel nog iets.. qua opbouw, maar zo is het zeker al heel goed

hey six0r coole trek weer :okdan:
ik vond de eerste 2 vager/beter eigenlijk maar das persoonlijke smaak :)

maar ik wil wel zeggen Vooral doorgaan!! :D

mooi mooi.
Ik stel voor dat je al je trance nummers weggooit en je gewoon vage muziek blijft maken.
allen had ik graag dat hij wat langer duurde en dat je die basslijn een paar keer in een
loopje deed herhalen zonder pauze....en dan misschien een break? maar dan is het nie
echt vaag nie meer. maarja tooch een goede track.

greets isnieZot

Tjeumig de peemig, te lang naar een slechte film gekeken - en ik hoor iemand iets heel vies zeggen. Ja het is muziek, na 4 bier issie wel lekker maar dan mot ik de marsmannetjes van me af slaan. Ik schoot in de lach op het eind - wat een waanzin, supergaaf dat mensen dit leuk vinden om te maken.

Ben zelf meer van de herkenbare muziek maar ik zou niemand willen tegehouden om zijn eigen stijl neer te kwakken.

6, je Avatar is weg, pluk er maar eentje van www.zez.nl !

Back