Alleen vandaag: electronishe drums voor 99 euro!

niet duur ...leuk ook
maar isdat rack geval teinte greren met bv simmons / drumulator
??

Shit, ik heb 1300 voor een roland betaald. Zal wel kwaliteitsverschil in zitten maar voor een beetje drummen lijkt me deze ook wel ok.

Attachments

• 44321689-electronisch-drumstel.jpg
    44321689-electronisch-drumstel.jpg
    38,7 KB · Bekeken: 89
Jongens toch. Voor 100 euro een set aanslag gevoelige drum sensors inclusief standaard en pedalen. Koop je nog tweedehands een Alesis D4 erbij, ben je klaar! Inclusief goede sounds, midi, en zonder computer!

Maar, heeft iemand 'em ook echt gekocht?

Zelf heb ik er wel een beetje spijt van het niet gedaan te hebben, want een cheap-ass e-drumkit zou best wel bruikbaar zijn voor een van m'n bandjes.

hey,

ik heb er na heel veel twijfel uiteindelijk een gekocht voor de kids. meer met de gedachte dat het speelgoed is en niet als vervanging voor echte electronische drums.
als je het geheel installeert (alleen onder windows!!), wordt hij herkent als een joystick. je kunt dan het programma van de fabrikant gebruiken maar daar dat naar mijn mening erg slecht klinkt ben ik een beetje gaan zoeken op het net en heb DIT gevonden. hiermee kun je de joystick signalen omzetten naar midi nootnummers die ik in mijn geval uitstuur naar mn mac met een uno midiusb dinges.
het zou volgens hun forum zelfs mogelijk moeten zijn om aanslaggevoeligheid in te stellen maar dit is mij maar ten dele gelukt.
als iemand meer weet hiervan zou ik het graag horen.

groetje

Back