Een betaalbare drumbak voor een kindje

Voor 50 Euro kan je misschien nog een 2e hands jaren '80 Yamaha of Casio elektronische drumset vinden, of een keyboard met drumpads. Sommige van de FM varianten hebben wel leuke geluidjes, en zijn soms ook nog deels editbaar.

koop iets dat je zelf wil als de 6 jarige er op is uitgekeken (wat best snél kan zijn)

Moest ie al Engels begrijpen, komt ie veel sneller ver met dit en erna hardware.
IMG_5708.png

Beetje jammer dat je dan niets hebt om te geven - maar kan 'ie niet een dagje bij Ome Remco in de studio komen hangen? Kan 'ie rustig es checken of, en zo ja waarop hij aan gaat. Komt het investeringsplan daarna wel.

Krijg nou wat, was ik helemaal vergeten.. heb ik dit gewoon zelf nog op zolder liggen. Top!
Dat is degene die ik aanraadde volgens mij ;) :okdan:
Kun je niet beter zo'n ding kopen met pads? Daar kunnen ze dan lekker op los rammen.. Heb je ook al redelijk goedkoop.

Als software een optie is:

Korg Gadget voor nintendo switch of playstation is een DAW met synths en drum modules die te bespelen is met videogame controller.

Ik weet alleen niet of die als fysiek product te krijgen is... Denk t nie...
Maar als je niet slaagt voor een leuke drumbak, en ze hebben een van de genoemde apparaten... dan zou je het eens kunnen noemen als optie.

Voor de diy ers is dit wel wat. Als je zelf de Arduino maakt kan het heel goedkoop.

Voor de diy ers is dit wel wat. Als je zelf de Arduino maakt kan het heel goedkoop.

Voor een kind van 6 beetje te vroeg denk ik misschien een muziek les ergens? Of ook leuk een ukelele. Of al time classic! Een blokfluit!

Goed excuus om wat budget synths te kopen en te bewaren voor als ze wat ouder zijn.

Ik heb mn kleine een blipblox after dark gekocht.

Meer een synth dan een drumbak maar een geniaal ding :-)

-C-

Back