BlackRain
Stamgast
Voor 50 Euro kan je misschien nog een 2e hands jaren '80 Yamaha of Casio elektronische drumset vinden, of een keyboard met drumpads. Sommige van de FM varianten hebben wel leuke geluidjes, en zijn soms ook nog deels editbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch die TR-1000 dus

Dat hopen we dan maar niet lijkt me.Misschien zit er wel een VOC'er in dat jochie
Dat is degene die ik aanraadde volgens mijKrijg nou wat, was ik helemaal vergeten.. heb ik dit gewoon zelf nog op zolder liggen. Top!
Kun je niet beter zo'n ding kopen met pads? Daar kunnen ze dan lekker op los rammen.. Heb je ook al redelijk goedkoop.
![]()
≥ Elektronisch Drumstel - Perfect voor Beginners! — Drumstellen en Slagwerk — Marktplaats
Compact elektronisch drumstel, ideaal voor beginners en oefenen thuis. Makkelijk op te bergen en te gebruiken. Inclusief drumstokken en pedalen. Klaarwww.marktplaats.nl
ff paar stokken regelen en je hebt 'n top kado !Idd dezelfde, ben echter wel de drumstokjes kwijt helaas (niet dat het wat was... plastic en heel licht)

Voor de diy ers is dit wel wat. Als je zelf de Arduino maakt kan het heel goedkoop.