Otlen
Lid
Zou dan nog liever gewoon gaten met knoppen in de orginele behuizing hebben.
:confused:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:confused:Acidlab kit schemas en fotos prijs o,o euro:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=96166
hehe idd
die gasten hebben trouwens vet veel geld voor die schema's betaald en het "recht" om de mod te produceren heb ik vorige maand vernomen..
zullen nie zo blij zijn dat de schema's overal online verschijnen, maar wat hadden ze verwacht, als ze de cd erbij geven :confused:

Ik begrijp wel dat hij ze niet mooi vind, maar die zin snap ik ook niet :confused::confused:
Oorspronkelijk geplaatst door PWM
Ik begrijp wel dat hij ze niet mooi vind, maar die zin snap ik ook niet :confused:
hehe idd
die gasten hebben trouwens vet veel geld voor die schema's betaald en het "recht" om de mod te produceren heb ik vorige maand vernomen..
zullen nie zo blij zijn dat de schema's overal online verschijnen, maar wat hadden ze verwacht, als ze de cd erbij geven :confused:

1-Das dan niet zo slim van ze. Al deze mods zijn met een beetje googelen op internet te vinden.
2-En je kan natuurlijk geen recht kopen om mods te maken van een ding wat 26 jaar oud is.
![]()

Ook 3 gevaarlijke UV leds.blauwe en rode LED´s.
hehe idd
,en in usa zijn de kosten voor je appel dus...ik neem hem mee,klinkt lekker ik zou geen gewone tb meer willen, ik heb ook de devilfish een tijdje gehad is ook een moddervette mod, en weer totaal anders.
Wel knap wanneer je een 303 zelf kan aanpassen.
De zwarte frontplaat vind ik niet goed.
Die had ook zilver moeten zijn.
Het zal wel een zwarte stikker over de huidige panel zijn.
Een nieuwe TB behuizing is een veel te dure grap.