TB 303 mod kit van AcidLab

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kunnen die mods van AL ook op een Will Systems 303?

Laat ik eerst even zeggen dat ik er de balen verstand van heb maar als ik zo kijk naar het design van een echte 303 en de MAB lijken mij er toch een aantal grote verschillen te zijn in afmetingen en wss ook printplaaten enzo... Mischien die dudes van AL eens mailen?

niet altijd zo simpel

zo wou ik eens cv gate op een MAM MB33 steken en dat bleek ook niet zo simpel..

Heb just een midi kit in me 303 geïnstalleerd, en dat ging ook simpel zijn.. Geen sound meer nu :'( :'( :'(
en mijn technieker is op vakantie..

niet altijd zo simpel

zo wou ik eens cv gate op een MAM MB33 steken en dat bleek ook niet zo simpel..

Heb just een midi kit in me 303 geïnstalleerd, en dat ging ook simpel zijn.. Geen sound meer nu :'( :'( :'(
en mijn technieker is op vakantie..

ja das normaal..! wist je dat niet?

je moet em medicamenten geven tegen afstoting,dan zal die de midi wel aanvaarden en terug sound geven lol:D

Ik ben bezig met een paar van de acid lab mods.
Zie ik opeens dat je voor ACC in een transistor nodig hebt.

acidlab transistor.JPG

Iemand een idee welke transistor dat moet zijn.
groetje,
Maarten

Ook 3 gevaarlijke UV leds.
Je denkt dat die dingen niet veel licht geven, omdat de golflengte die ze uitsturen op de rand ligt van hetgeen wij kunnen waarnemen, maar ondertussen zijn ze druk bezig met je netvlies kapot te branden.

Euhm, ... mijn Future Retro Revolution zit vol blauwe leds.
Moet ik me nu zorgen beginnen te maken...
:erm:

huh??
ben ik suf of jullie??

UV leds zijn geen blauwe leds.. en blauwe leds zijn geen uv-leds
maw je ogen zullen niet wegbranden.

UV = ultraviolet

Idd Rvooh heeft gelijk... UV = Ultra Violet en dat is zeker geen blauw maar ultra violet ;)

MAAR.... wederom de vraag kunnen die mods van Acid Lab ook op een Will Systems MAB 303??

Wat ik weet is dat het een analoge kloon is die MAB en dan lijkt me het signaalpad hetzelfde als van de TB.

Dus weet iemand of dat kan????:biertje:

acc in

acc in

@PWM: is dit de mod waardoor je de accent continu aan kan laten staan ?
Daar heb je geen externe transistor voor nodig (heb ik iig niet gezien toen ik de mod erin zette voor rombraz)

En blauwe leds zenden geen UV uit. Je hebt wel blacklight leds maar die zitten er zeker niet in (zie je namelijk toch niet branden). UV leds zou je helemaal niet zien branden (want het is nl UV) en die zijn ook nog eens veel te duur (5 euro per stuk of zo)....

MAAR.... wederom de vraag kunnen die mods van Acid Lab ook op een Will Systems MAB 303??

Wat ik weet is dat het een analoge kloon is die MAB en dan lijkt me het signaalpad hetzelfde als van de TB.

Dus weet iemand of dat kan????:biertje:

Heb je de schema´s van de MAB 303?
Dan zou je die eens moeten vergelijken met die van een TB.
Ik heb binnenkort (als ik weet welke transistor ik nodig heb voor AC in) de Acidlab mods in de schema´s geteken van de TB.
groetje,
Maarten

Nee er is bar weinig bekend over de MAB 303.....wat ik heb vernomen en heb gelezen hier en daar is dat ze door Syntecno zijn gemaakt.
Althans op de mijne zit een mooie grote Syntecno sticker.........was hij niet een voorloper van de TeeBee?
Anyway de schema's van de TB heb ik hier en ik ga dan maar de pcb van de MAB vergelijken met de schema's van de TB en tergelijkertijd proberen een schema van de MAB te tekenen tenzij iemand die heeft, wat ik betwijfel.....

Ik vind sowieso de mods van AcidLab eigenaardig getekend en nogal onduidelijk. Had je al mail gestuurd over die transistor Maarten? Das ook weer zo iets, wel er in tekenen maar vergeten te vermelden om wat voor transistor het gaat...raar.

Ga kijken of het me lukt om een schema te maken van de MAB maar dat kan wel een tijdje gaan duren aangezien ik nogal wat optredens heb binnenkort.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back