Electribe S MKII geen copy pattern?

funzel

Gebruiker'
Ik ben druk bezig het kleine beestje uit te pluizen. Aangezien dit mijn eerst electribe is.

Ik stuit op een (nog) klein probleem, namelijk ik zie nergens in de handleiding een copy pattern functie? Ik neem aan dat ze bij korg niet hebben gedacht dat ik het leuk vindt om 20x nieuwe patterns in te gaan vullen.:stupid

Dus, iemand eenig idee of deze funcite uberhaup beschikbaar is?

al vast bedankt:okdan:

Jawel hoor... even uit m'n hoofd: gewoon WRITE toetsen, met het draaiknopje een andere pattern kiezen en dan nog een keer WRITE (dacht ik).

Et le voila! :)

Hint :
zet je electribe uit, pak de handleiding en lees die eerst van voor tot achter door zonder je electribe aan te raken.
Dat scheelt enorm, want dan weet je wat er allemaal wel en niet kan.

Als je dan eenmaal bezig bent, weet je in ieder geval of iets kan, en als je het dan wilt doen hoef je het alleen maar op te zoeken.

(Ik heb net 2 dagen terug 'savonds in de tuin de handleiding van mijn nieuwe Electribe door zitten lezen ;))

nou ik ga altijd met handleiding en apparaat langs elkaar zitten. door te doen onthoud je tenminste alles;).

Ik heb alles aandachtig door gelezen. Dat je na de eerste keer write te duwen een andere pattern kan selecteren, dus copy pattern. Ben ik zelf niet op kunnen komen:stupid.

Trouwens sinds ik nu paar weken met die apparaat aan de gang ben, stuit ik opnieuw op een vervelend probleem. Namelijk dat je de parts op een midi key kunt zetten enz enz. Allemaal leuk en aardig.

Het zou erg handig zijn als hij deze gegevens opslaat:confused:. De dag erna open in een project en hoor vrij weinig uit m'n electribe. Kan ik alle noten opnieuw instellen! Gelukkig wist ik nog welke noot bij welk part hoorde:Z

Iemand eenig idee hoe hij het wel opslaat? of dat ie het uberhaup kan opslaan. (midichannel moet ik ook telkens weer op 4 zetten:confused:)

novation nova bedoel ik trouwens*. Van een SF lid overgekocht, die mij vermelde dat alles in orde was. Wat bleek thuis, de cutofffreq was rond de 70-80 niet stabiel. Hij springt dan afentoe terug naar 00.

Ach ja laat dit de pret niet drukken:)

Back