Edirol UA25 of Fast Track Pro?

Exca

Ingeburgerd
Ben enorm aan het twijfelen tussen deze 2. Op het forum vond ik ook niet meteen een vergelijking.

Ik zou het ook willen gebruiken op vocals op te nemen, maar volgens ik gelezen heb op internet is de Fast Track Pro daar niet erg voor geschikt, omdat het bakje ruis zou genereren.

Over de UA25 vind ik eigenlijk bitter weinig informatie.
Op het eerste zicht zie ik geen Computer/Input switch. Het heeft preamps maar hoe schakel je die in? Ik geloof dan met de input level maar dat heeft de fasttrack pro ook, naast een aparte knop voor mic/line.

Vervolgens zou de UA25 stabielere drivers hebben dan de Fast Track Pro.

Mijn budget rijkt in ieder geval niet hoger dan 200€, dus ik heb geen interesse voor een firewire 410 of andere alternatieven. Het gaat hem echt tussen deze 2.
Metalen housing/Plastic maakt ook niet uit, het gaat om wat er in zit..... en dat weet ik nu niet precies :)

Ik zou kijken naar een tweedehands Emu 1820m of naar een tweedehands Focusrite.

Deze hebben goeie preamps en goede ad/da...

Ik heb zelf een Fast track gehad en moet zeggen dat de driver redelijk zijn maar dat het apparaat zelf gewoon niet zo heel goed klinkt.

Heb nu de Edirol UA25 en daar ben ik veel meer over te spreken. Niet meer die doffige sound maar mooi open en ook gewoon prima drivers.

Verder kwa unit een stuk meer hufter proof.

Kan het zijn dat de UA25 wat opties mist tov. de Fast Track Pro? (Zoals Input - USB mix, en nog wat knopjes dat ik op de Fast Track Pro zie en niet op de Edirol, als ook signal/clip leds bij de microfooningangen?)

Heb je soms audiomateriaal (bij voorkeur vocals) van de Edirol en de Fast Track Pro? Het zou erg leuk zijn, hoeft niet veel te zijn

Laatst gewijzigd:
Back