Onmisbare tools/gadgets/accesoires die jij gebruikt in de studio

i like them tippies....

9580.jpg
.
Onmisbaar inderdaad, om bijvoorbeeld een toets ingedrukt te kunnen houden en ondertussen ergens anders ergens aan te kunnen gaan draaien.. :D

@Batteraaf: daar is tegenwoordig een beter oplossing voor
Klittenband tie-raps.
Deze zijn veel makkelijker los te halen.

Ik ben ze in ieder geval tegengekomen bij Saturn maar ik geloof dat ze bij feedback ook verkrijgbaar zijn.

Ik heb zelf ook wat van die klittenband dingen, die gebruik ik voor instrumenten kabels ed. die ik mee neem/vaak gebruik. Los halen in m'n studio wil ik niet.

Ik verander mijn setup de eerst komende 2 jaren sowieso niet; net een rigoreuze verbouwing achter de rug. Heb alles aangesloten op een hele batterij Neutrik patchbays, als er iets bijkomt gaat er gewoon een nieuwe patchbay en multisnake kabel naar mijn rack. Daar ik iedere aankoop 3x overdenk; Ik verkoop NOOIT iets :D Er hoeft dus ook niks uit.

Dus voor mij zijn tie-raps nog steeds een goede en goedkope oplossing. Zeker omdat mijn vorige baas zo gul was een royale voorraad aan mij te doneren in allerlei maken en vormen :duivels:

:) Jij zit ook op zolder? Ben ook al aan het kijken voor een kleine airco.
Nee, ik zit op dit moment niet op een zolder met mijn studio (ik woon in een flat) maar dat neemt niet weg dat alle apparatuur de nodige warmte genereerd.

hoe bevallen die goedkope blauwe hosa (vermoed ik) kabels... waar goedkoop kopen?

Ik zal nu wel een paar mensen tegen de schenen schoppen.
Maar ik zeg altijd: Des te geodkoper de kabel, des te beter.
---Mits ze korter zijn dan 10meter---

Ik heb voornamelijk DAP?HOSA kabels.
Daarnaast nog een hele zooi ander z-merken :D

Ik zou echt nooit 5euro uitgeven aan een enkele Neutrik-plug.

Hmmmm RSB dus als ik nou de zachte druks meeneem dan wordt het lekker trippen in die studio van je:okdan: Heb je dan nog wel zin en tijd om muziek te maken:)

Ik maak gebruik van de beste drugs ter wereld...
Bovendien gratis verkrijgbaar.
Het heet genieten van het leven.

Vroegâh toen de aarde nog plat was wel zachte middelen en wat ander spul gebruikt maar tegenwoordig niet meer nodig.
Zonder heb ik toch ook wel inspiratie.

.
Onmisbaar inderdaad, om bijvoorbeeld een toets ingedrukt te kunnen houden en ondertussen ergens anders ergens aan te kunnen gaan draaien.. :D

jij weet en begrijp :P

mail-v2.jpg

gr

Gerrie

Back