Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mijn ervaring is dat je ook in een "vaste opstelling" wel eens dingen wil veranderen.
En dan is het erg vervelend om al die bindertjes los te maken om 1 kabel erbij te doen.
Een airco/luchtkoeler om de temperatuur dragelijk te houden.
Als die electronica genereerd een flinke hoeveelheid warmte, 's winters scheelt het in de stook kosten maar 's zomers is het niet uit te houden
Jij zit ook op zolder? Ben ook al aan het kijken voor een kleine airco.Mijn ervaring is dat je ook in een "vaste opstelling" wel eens dingen wil veranderen.
En dan is het erg vervelend om al die bindertjes los te maken om 1 kabel erbij te doen.

Op zich wel slim, enig probleem met elastiekjes: na een jaar of wat beginnen ze op een akelige manier te desintegreren. Alsof ze smelten in ultra-slow motion. Zeker onderin zo'n kist als op de foto. En dan wordt het kleverig en plakt het aan alles vast....
zonder ze = geen geluidIk gebruik ook wel 'ns gaffa/Nichiban-tape voor hetzelfde doel. Vroeger heb ik nog wel 'ns duck- of schilderstape gebruikt, maar dat laat een rotzooi achter...

Owja, ik heb nog een goede.
Ik bind altijd al mijn kabels weg met elastiekjes.
Voor als ze vervoerd moeten worden of opgeborgen.
Ik heb ooit 3 jaar geleden, 1 keer een doos met 2500elastiekjes gehaald
voor 4euro ofzo en die is nog niet op.
Maar heb nu wel altijd al mijn kabels netjes opgerold.[/QUOTE
simple maar o zo,n goede tip ....
i like them tippies....
![]()
Owja, ik heb nog een goede.
Ik bind altijd al mijn kabels weg met elastiekjes.
.....