Formant Modulair

KiaM

Ouwe rot
Het zegt mij niets, maar omdat ik hem zag maar even hier posten.

http://muziek.marktplaats.nl/synthesizers/152557838-formant-modulair-systeem.html

pOA==.jpg

deze adveretentie staat er zeker al minimaal 2 a 3 maanden op.

via mail heb ik contact opgenomen over de staat van het systeem: soldeerpuntjes allemaal nog in orde, geen krakende pots.... etc.

ik kreeg (vind ik dan) een beetje raar mailtje terug en ben direct afgehaakt. Ik hoef niet altijd voor een duppie op de 1e rij te zitten maar als je iets wilt verkopen moet je dat wel van harte doen. Zoniet dan ben ik geen koper bij je!

Volgens mij staat/stond op ie MP voor eur. 1000,-

toen er nog geboden kon worden stond het bod volgens mij rond de eur.950,-/975,-

In die periode stond er ook een andere Formant op MP (weet niet of dat die al verkocht is?!?!?)

Volgens mij staat/stond op ie MP voor eur. 1000,-

toen er nog geboden kon worden stond het bod volgens mij rond de eur.950,-/975,-

In die periode stond er ook een andere Formant op MP (weet niet of dat die al verkocht is?!?!?)

shitt ff klikken en whalaa 1000 is denk best normaal toch voor zoon formantje met dubbel filter en meestal zijn deze systeempjes met 3 / 4 vco,s
bets leuk
die van jean = ook bets ok [

ik heb iig een euro rack aangekocht ....t kan beginnen ,..de mod-lol
:okdan:

Toch wel maar liefst 4 vco's in deze,en in een mooi tolex case..

vette filters en vco's hoor de formant,de adsr's en vca's zijn helaas echt wel heel slecht.

Toch wel maar liefst 4 vco's in deze,en in een mooi tolex case..

vette filters en vco's hoor de formant,de adsr's en vca's zijn helaas echt wel heel slecht.
In die formant van jena zetten ARP ADSRs en VCAs in, had ik begrepen van St Eric.

In die formant van jena zetten ARP ADSRs en VCAs in, had ik begrepen van St Eric.

khad m een leuk bodje gedaan ....evt een inruil :doei:
ging m niet worden :bekdicht:
is de formant altyd 3340 vco,s ....[benik in de war met andere zelfbouw ,...?]

en bv gemiddeld zie ik de laatste tyd / jeren dit soort systemen beetje stygen ,...
eerst kocht jet nog wels voor 5a700 eu klein setje dan
ask bv 1000 te besteden heb
ben ik wel sneller uitgekocht denkik ask synth.com
oakly
analogue solutions ofso koop

iig aangezien ik een eu rack heb aangekocht

denk ik dat ik eerst wat spul ga kopen zodat ik een divers filter rackje
kan bouwen
bv controllable morphing filtertje
wasp filtertje
trigger sequencer voor mn drum synth modules
lol

:halleluja

Dat ding staat echt al 2 maanden op 1000 euro en die gast blijft 'm maar omhoog schoppen. Ik heb een keer voor de grap 7500 euro geboden (I know, beetje flauw), maar toen kreeg ik dezelfde dag nog een email wanneer ik erom wilde komen.

1000 euro is zo gek toch niet??

Een formant heeft nooit CEMs.. Maar een systeem dat er als een formant uitziet kan wel een custom module hebben met een CEM erin. :)

1000 euro is zo gek toch niet??

Ik heb een systeempje als deze ooit gehad.
1000e is een mooie prijs de dag van vandaag voor deze,hij ziet er ook goed uit.
veel meer zou ik er persoonlijk niet aan geven ,dan zou ik toch eerder voor doepfer gaan of dergelijke...

Back