Moog Synthesizers

Met genoeg moog staat je bankrekening vanzelf wel droog. (En zo niet dan ben je een patser!)

Maar alle gekkigheid op een plastic staafje (kost iig geen bomen).
Doe anders ff checken in de winkel. Want je gaat toch eerst even kijken of die hoer achter het raam een beetje lekker uit ziet voordat je naar binnen gaat? (2x)

Gewoon lekker kopen die Moog.
95% van de mensen die hier reageren lullen maar wat en hebben nog geen eens een Moog thuis staan of gehad.
Dus die moet je ook maar niet te serieus nemen.

95% van de mensen die hier reageren lullen maar wat en hebben nog geen eens een Moog thuis staan of gehad.

Klopt voor veel mensen idd.
Moog, zelfs de phatty, is vetter dan de pulse :)
Maar de Pulse doet erg leuk mee imho

THanxs mensen! ik heb netjes 2 jar gewacht, en aleen met soft synths gewerkt, heb een boel dj's en producers verteld WAT ik maak en WAT ik nog WIL maken, en HOe ik werk, en id.d. na 6 keer in feedback te hebben gerommeld weet ik wat mijn keuze wordt, ...nog een nachtje mijn bitches pimpen, en keb mijn centjes ...gheghe!

thanxs allen voor jullie advies!!!

..nog een nachtje mijn bitches pimpen, en keb mijn centjes ...gheghe!

thanxs allen voor jullie advies!!!

bitches, man wat praten we hier over moogs, of uberhaupt over synthesizers.
ouw muk man, weet je het draait in het leven niet om synth's !

ben trouwens wel benieuwd waar je mee thuis "komt"..
hou me op de hoogte, pb is fine
vr.gr. sunny

bij zulke uitgaven, is het wel de moeite om ook eens verder (over de grens?) te kijken.
in de folders wordt wel gezegd dat het dollarvoordeel wordt doorgegeven aan de klanten, maar het gebeurt niet. je ziet in nederland nog steeds belachelijke prijzen voor moog spulletjes.

er gaat niets boven een echte moog, maar bij beperkt budget is de plugiator een zeer leuke optie.
bovendien ook leuk voor live en met vocoder.

of gewoon door sparen

Ik heb een Moog Voyager rack die ik opneem met een RME HDSP Multiface en /of Fireface 400.
Als soft synths gebruik ik o.a. Predator, Z3TA, Massive, Sylenth1, etc
Ook prima voor electro house ...
BTW ik ben bij de synth meeting volgende week zaterdag..

geloof me: er is geen vettere bas-bak (nieuw) te koop in dit universum... de Voyager is naar mijn niet zo bescheiden mening de beste non-modulaire Moog die de goede doctor ooit ontworpen heeft.

was getekend,
een trotse Signature Edition bezitter

nou wat een taal weer zeg ; gelukkig heb iker twee
en nog een andere gehad - de tandy mg1 [rogue]

maar goed de voyager lijktme een hele wijze knaller erg goed inzet baar asje bv ook meerdere spullen hebt

dus in zijn geval moetie eerst kijken wil ik een volle mooie bas / moog achtige sounds,.. die zijn bv ook best [merk ik ] met andere synths te maken
dwz ipv 1500 uit te gevenb
koopje bv een pulse
evt leuke roland monosynth erby bv die sh 2 van sonate
hebbie de helft nog inje zak

anders zou ik denkik voor een alesis a6 gaan !
idd is een hele brede dikke ook fully controlable poly 16 voices analoge mooie synth - neen alles kunner :halleluja

tip ga gewoon luisteren voor je een dure synth koop
en een nieuwe moog klinkt niet as een ouwe
:dubbel:=( heeft zn voor en na delen

Back