Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.

HEXAGON

Gedeactiveerd account
Dit is geen grapje,ik zoek een 808

Hij Moet Mint of near Mint condition zijn zonder krassen etc..

ik betaal 1250e voor een Mint exemplaar.

Met manuals en preset boek kan de prijs oplopen.

Enkel serieuse offers met hi res foto komen in aanmerking.

Deze is gereserveert al (heb em al getelefoneert)

ik had em al 1200 geboden,maar hij gaat em voor 1000e verkopen lol.
WTF???

Misschien neemt ie je niet serieus...

neen hoor ik heb em daarna nog is gemailt,indien de gast die komt em niet voor 1000e neemt kan ik em kopen :)

Misschien neemt ie je niet serieus...

.
Sommige mensen zijn nog "eerlijk" en houden zich aan een gemaakte afspraak en laten zich niet omlullen door wat extra geld.
Ik moet zeggen dat ik dit altijd erg kan waarderen.

Zo kocht ik mijn alpha juno met pg300 voor 250 euro terwijl ik in Australië zat.
De man die 'm verkocht had ook al een bod van 600 gekregen, maar daar gaf hij niks om. Hij had met mij al een deal gesloten. Daarnaast vond hij het erg bijzonder via marktplaats iets te verkopen aan iemand die in Australië zat.

Deze is gereserveert al (heb em al getelefoneert)

ik had em al 1200 geboden,maar hij gaat em voor 1000e verkopen lol.

Euh als ik een afspraak met iemand maak dan houd ik me aan die afspraak. Als jij dan later met 1200 komt, tja jammer dan.

Euh als ik een afspraak met iemand maak dan houd ik me aan die afspraak. Als jij dan later met 1200 komt, tja jammer dan.

Jammer voor jou dan,idd.

Wat eigenaardig,is dat die gast em niet in 'gereserveert' zet,zodoende er toch nog op geboden kan worden.

Dan vertelt die je (in mail),'als die niet meer in gereserveert staat,wat je wel zal zien dan is die terug beschikbaar.'

Jammer voor jou dan,idd.

Hoewel het in de praktijk nauwelijks af te dwingen is, is het zelfs verboden om na een mondelinge overeenkomst nog aan een derde partij te verkopen, tenzij de koper niet voldoet aan de afspraken.

Maar daar doet de politie in de praktijk niets aan, zelfs niet als er een mailwisseling aan te tonen is, wat gewoon neer komt op het uitwisselen van brieven.

Het moet op papier staan ondertekend door de 2 partijen,en je moet reeds al betaald hebben of je bent niets.

Het moet op papier staan ondertekend door de 2 partijen,en je moet reeds al betaald hebben of je bent niets.

.
Nope, mondeling koopovereenkomst is in feite bindend, maar probeer het maar eens te bewijzen. Dat is in de praktijk bijna niet te doen.

In de middeleeuwen en/of België misschien. Maar in 2008/Nederland heeft een bestelling bij de papieren Wehkamp de zelfde rechtsgeldigheid als bij de online versie.

Maar zie het maar als je fiets die gestolen wordt: die geef je ook alleen maar aan als je denkt nog iets van de verzekering te kunnen vangen. De politie ligt in de struiken om je te flitsen of is bezig de administratieve rompslomp die bij al die flitsboetes komt kijken te verwerken.

.
Nope, mondeling koopovereenkomst is in feite bindend, maar probeer het maar eens te bewijzen. Dat is in de praktijk bijna niet te doen.

Yep, maar E-mail is al een heel ander verhaal. Daarom werken sommige mensen altijd met een Hotmail account vanuit een internetcafé, zoals Hexagon en Nigerianen.

Yep, maar E-mail is al een heel ander verhaal. Daarom werken sommige mensen altijd met een Hotmail account vanuit een internetcafé, zoals Hexagon en Nigerianen.

:dubbel: Wat een vergelijking...

hier kank ook wel weer om lachuh
hex = negiriaan
:D of een hueluh toffuh belgishe gast he...
:biertje::biertje:

Don't give any fuck guys

Ik zoek een mint 808

post iets dat mijn vraag naar een 808 beantwoordt,de rest intereseert me niet.

Status
Please reply by conversation.
Back