Roland TR-808 Originele manuals

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Heb een setje Originele Roland TR-808 manuals. Wat is zo iets waard ? Iemand enig idee ?

Attachments

• IMG_1624.JPG
    IMG_1624.JPG
    128,2 KB · Bekeken: 175
  • IMG_1625.JPG
    IMG_1625.JPG
    106 KB · Bekeken: 124
Belangrijkste,de eigenlijke manual zelf is er niet bij ,dus verwacht niet de max,wel leuk voor wie de manual heeft maar de rest niet.

Ik doe een ruwe schatting 120e

Ik had geen idee. Zag wel een Japanse manual set, die was 400 euro oid. Zou zelf zeggen dat deze delen zeldzamer zijn dan de echte handleiding. Ff kijken wanneer ik de adv plaatst. Heb geen 808 dus het mag naar de liefhebber.

Ik had alleen op een Japanse set gezien. Uiteraard is het geen 400 waard. Is wel er gaaf zn oude manual.

Dat preset boek zie je wel nog af en toe ,de kaart en Introduction apart is wel zeldzamer.

Maar Introduction zijn maar twee blaadjes,dus is het meer hoeveel iemand er voor over heeft om zijn set volledig te hebben,dat zou meer kunnen zijn dan we denken,of net niet.

Het zeldzaamste is de lege kartonnen originele doos.

Zet ze binnenkort wel ff op sf. Idd, die originele doos is ook zeldzaam. Ze moeten naar de liefhebber. Heb ook een Akai S3200 en PG-10 manual liggen.

Zet ze binnenkort wel ff op sf. Idd, die originele doos is ook zeldzaam. Ze moeten naar de liefhebber.
Ik raad aan het op Marktplaats te zetten waar men publieklijk kan bieden,want je gaat massa's liefhebbers hebben die ze gaan willen voor een koopje omdat ze 'liefhebber' zijn..

Is beetje jammer dat dingen hier niet op bieden gezet kunnen worden. Niet alle liefhebbers kijken iedere dag op sf. Kreeg de helft geboden. Bied hem op korte termijn wel aan of ruil oid hem zo via de pb..

Back