Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.
R-ond de 5800+ posts van je zijn int Nigeriaans.

Ontopic

Jammer voor jou dan,idd.

nee jammer voor jou dus :P

ik vind dat een hele goede reden als iemand al een deal heeft gemaakt

en ipv dat je dat afblaft moet je dat gewoon aanprijzen vind ik :)

ow succes met de 808, dat wel :)

nee jammer voor jou dus :P

ik vind dat een hele goede reden als iemand al een deal heeft gemaakt

en ipv dat je dat afblaft moet je dat gewoon aanprijzen vind ik :)

ow succes met de 808, dat wel :)

neen jammer voor die gast,ik kan nog 1 kopen aan 1200,die gast kan de zijne maar 1x aan 1200e verkopen.

en ik blaf niets af,kalusi vroeg om uitleg,wat ik ook gepost heb samen met het eigenaardige eraan vast,de andere gaan er rond zeiken net zoals jij.

als die verkocht is ,is die verkocht!

zoveeltebeter voor de koper

zulk replys helpt me niet verder aan een Mint 808 waarvoor ik 1250e voor over heb...

Jammer dat er van die pleurislijers zijn die hem dan toch doorverkopen aan iemand die meer biedt.

Dat bedoelde ik niet.

Als ik met iemand afspreek dat apparaat voor die prijs dan staat die afspraak.

ehh. ik heb AFGEHAAKT, dus dan is het goed recht van deze goede man om hem aan iemand anders te verkopen toch? of bedoel je dat niet en heb je het over heel andere mensen? ;)
.
Wel weer jammer dat jij dan afhaakt terwijl die 808 voor jou gereserveerd was, mischien heeft Hexagon al een 808 gevonden inmiddels voor 1200 euro en moet Bikkel hem nu van de hand doen voor 950 aan nr 3 in de lijst met geinteresseerden.. zou zo maar kunnen.

Maar that's life.. :W

Nog steeds dringend gezocht,moet mint of heel near mintzijn liefst bruin/antraciet model en dus laag serienummer dan gaat mijn bod makelijk hoger 1350e en +

Status
Please reply by conversation.
Back