7 juni Tivoli de Helling Allert live

Allert

Sonar Traffic
Hoi,

Mijn eerste live set sinds jaren, zaterdag 7 juni in Tivoli de Helling in Utrecht tijdens Altitude7. Qbical speelt ook, oa Freak Fabricius draait (het is de Utrecht editie).

Meer info op http://www.tivoli.nl
Voorproefje van een paar tracks die ik speel: http://www.myspace.com/allertutrecht

Op het podium zal tijdens mijn set niks te zien zijn }:|

Ik ga er vanuit dat jullie allemaal komen.

Groetjes,
Allert

ik zal het in m'n agenda zetten :)

ik wil toch de programmeur nog eens aan spreken of ik niet een avondje nostalgische vrije vloer brom kraak piep en storings geluiden kan produceren!!
speciaal voor dat nostalgische gevoel

ik wil toch de programmeur nog eens aan spreken of ik niet een avondje nostalgische vrije vloer brom kraak piep en storings geluiden kan produceren!!
speciaal voor dat nostalgische gevoel

Zeker proberen Hans, misschien dat we het PA wel zo voor je kunnen aansluiten als we het aangetroffen hebben nadat de Vloer voorbij was. Sorry dat we dat gerepareerd hebben.

Verder moet je maar zien waar er wel wat te zien is he ? Meestal vind ik het niet zo nodig om op een dance feestje wat te zien, je komt uiteindelijk om te dansen als het goed is.

Groetjes,
Allert

maar dan heb je nu wel een rood bandje nodig om de pa aan te mogen zetten, een geel bandje om het volume omhoog te mogen schuiven, een groen bandje om het podium te mogen beklimmen, een paars bandje om weer van het podium af te mogen springen, een grijs bandje om een biertje te kunnen bestellen......:D:D:D:D

maar dan heb je nu wel een rood bandje nodig om de pa aan te mogen zetten, een geel bandje om het volume omhoog te mogen schuiven, een groen bandje om het podium te mogen beklimmen, een paars bandje om weer van het podium af te mogen springen, een grijs bandje om een biertje te kunnen bestellen......:D:D:D:D

Ik zal vragen of er speciaal voor jou een paars-geel-turquoise polsbandje gemaakt kan worden zodat iedereen weet dat jij Hans Blieb bent en dat je rustig je biertje kan bestellen.
Ik weet het, we leven in een politiestaat.

28 juni landelijke demonstratie tegen de polsbandjes op het Malieveld ! Uit protest niet meer naar Lowlands gaan (ik kom je er ondanks die polsbandjes nog ieder jaar tegen Hans !).

Groetjes,
Allert

Zo. Troll weer gevoerd. Gewoon doorlopen alstublieft.

Nou, dat ging niet helemaal zoals ik wilde. Weer wat geleerd, volgende keer beter. Toch nog complimentjes gekregen. Gelukkig klonk het wel goed...

Gebruikt: MacBookPro met Live, Nord rack II, Pulse en Q, 16 uitgangen uit motu 828 Mk2 en Digimax FS naar de Soundcraft MH3 mixer van Tivoli de Helling, ook effecten van de Helling gebruikt.
Kaoss Pad 2 op de drums subgroup, Mini Kaoss pad voor wat wiep wiep geluidjes.
ff fine tunen hieraan, nog eens nadenken en de Remote Zero SL eruit want de stop knop zit te dichtbij de start scene knop. Dat heeft me diverse malen genaaid. Iemand vroeg of ik de set nog online zou zetten maar ik denk dat ik dat maar niet ga doen....

Groetjes,
Allert

Back