Nordlead 1

assieman

Ingeburgerd
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje m.b.t het opnieuw instellen van de factory presets van de NordLead.

En hoe ik sounds van de Nordlead site ( die ik al heb gedownload ) in mijn NordLead krijg.

Ik durf het zelf niet aan en ik zou er graag geld voor over hebben om dat gedaan te kunnen krijgen, zodat..als ik het 1 x zie, dat ik het zelf kan doen....

groet,

Assieman

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje m.b.t het opnieuw instellen van de factory presets van de NordLead.

En hoe ik sounds van de Nordlead site ( die ik al heb gedownload ) in mijn NordLead krijg.

Ik durf het zelf niet aan en ik zou er graag geld voor over hebben om dat gedaan te kunnen krijgen, zodat..als ik het 1 x zie, dat ik het zelf kan doen....

groet,

Assieman

ik heb er toevallig ook een, maar staat het niet in de manual:
http://www.clavia.se/nordlead/Files/NordLeadV2_XManual.PDF

Kheb dat wat jij wil nog niet geprobeert maar kijk eens even.

Het zijn waarschijnlijk system exclusive files in .syx of .mid formaat. Deze files kan je naar je Nord Lead zenden via je computer of een hardware sequencer. Een hardware sequencer zendt, denk ik, alleen .mid files; via de computer kun je beide file typen verzenden.
Op je computer heb je een midi-interface en software nodig zoals een software sequencer of een programma als Bome's SendSX (gratis). Ik gebruik Bome's SendSX graag, want het is eenvoudig en werkt goed.
Kijk in de handleiding van je Nord Lead hoe je verder te werk moet gaan (eenvoudig).

Back