Timecop
Preset Manager
Ik zou het zelf doen. Tenzij je twee linker handen hebt.
Wellicht ff googlen naar iemand die het al eens heeft gedaan.
Ja, dat heb ik ook gedaan en ik denk dat het wel meevalt. Ik ga het denk ik gewoon zelf proberen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het zelf doen. Tenzij je twee linker handen hebt.
Wellicht ff googlen naar iemand die het al eens heeft gedaan.
GitHub - eclab/edisyn: Synthesizer Patch Editor en nog meer leuks erbijIk zoek een goede Matrix 1000 editor voor de Mac. Betaald is ok. Tips?![]()

Ik weet dat Prince zo in the early 80s veel met Oberheim heeft gewerkt, ik dacht een OB-XA of iets uit die tijd. Ik heb zelf nog steeds een Matrix 1000, en een OBX8. Mooie machines, past prima bij de Prince sound.oud lid dat 3 keer SF contest won had, dacht ik 4 * de 1000, als ik goed herinner de witte. Dus ik ga er van uit dat layeren werkt. Ik dacht dat Prince dat ook deed met zijn OB - layers
oud lid dat 3 keer SF contest won had, dacht ik 4 * de 1000, als ik goed herinner de witte. Dus ik ga er van uit dat layeren werkt. Ik dacht dat Prince dat ook deed met zijn OB - layers
Vintage synths + chorus + delay is magicIk gebruik een MXR Stereo Chorus-pedaaltje om mijn M1000 zowel stereo als voller te maken. Niet hetzelfde als 6 M1000's stapelen, maar wel goedkoper.