Mind Markers - Starchasing (Original Mix)

sorry voor deze baggere reply phinn en ik had het al op CC gezegd, maar hijs weer...

FORMIDABEL!! :halleluja :halleluja :okdan: :okdan:

erg goed opgebouwd en lekkere melodieen :okdan:
leuke on-beat(?) bas ook, weer 's wat anders
maar misschien kan hij bij het hoogetpunt vanaf 3:42 toch wat meer off-beat, ik denk dat dat nog fijner is en tis weer extra afwisseling (niet dat het daaraan ontbreekt)

Een lekkere progressive track ja.

En wat me redelijk snel opviel was de warmte van de mix. Dwz dat dit volgens mij een euvel van Reason is. En als je dat weet dat je daar rekening mee kan houden. Ik weet niet of je Reason gerewired hebt of niet. Misschien dat dit toch wel eens heel goed zou kunne werken. Maar goed, ik dwaal af.

Heb weer lekker gemastered en volgens mij is dit best wel OK. Of in ieder geval een interessante interpretatie mijnerzijds. :)

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/Mind_Markers_-_Starchasing_mastered_by_fuse.mp3
Luister maar eens.

Hey de eerste demoversie van jullie remix van ernesto & bastian was met dit nummer, alleen toen nog niet afgemaakt!
Ik vonnem met die stem toen wel heel erg vet, maakte het toch compleet, al snap ik het dat jullie hem niet erin gebuiken en deze song gewoon apart houden omdat je zo'n stem toch nooit kunt clearen.
Maaruh ondanks het gebrek van de stem, een hele nette song! Ik dig dit soort echtl, ik blijf jullie volgen.

Bedankt allemaal! De vocalen hadden we verkregen via Interface.nl, als remix contest materiaal. Echter, Harry Lemon (Lemon8) vond het nr erg goed, en hij vroeg of we een versie zonder vocalen konden maken, deze kan dan (misschien) uitgebracht worden.

Fuse, ben nu jouw gemasterde versie aan het luisteren, zal er vanmiddag wat over zeggen. Bedankt.

Back