• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha, RedSound & GEM te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DaTinus

I Love Delay
Hi peoples,

Omdat ik er niks (meer) mee doe, gaat vandaag in de uitverkoop:

Mn Yamaha QS300. Yamaha noemde hem toendertijd nog Raver's Babe :biertje:. Redelijke synth, met sequenzer, patterns, phrases en gewoon single en multi mode. Ongeveer dezelfde klankopwekking als de CS1X, maar zonder de knoppies. Echter met de gemiddelde midicontroller prima te filteren :peukie:.
Met de juiste patches (te laden via diskette of via system exclusive) best nog mooie klanken, pads, bassen etc. Zoals dat Yamaha betaamd 8).
Sommige knopkes zijn een beetje wobbly. Prijs; 100,- Euri

Redsound DarkStar XP2. Echt een Virtueel Analoogje en de progger onder ons kan er zeker wat leuks uithalen. Leuk voor electro enzo. Bliept en borreld lekker, maar ik ben geen niet zo'n progger, dus heb nooit iets anders eruit gehaald dan de presets :erm:
In tegenstelling tot sommige andere DarkStars heeft deze nooit geweigerd:okdan:. Helemaal niks mis mee, zelfs diverse uitgangen, uiteraard inclus voeding! Forumprijsje: 65,- EURI

Dan mn GEM WX2 Plus. Is n GEM WX2, maar dan uitgebreid met sample-geheugen. Let op: zelf samplen gaat niet hiermee, je moet GEM-format samples laden. Deze jongen is behoorlijk broosed and battered want ooit gekocht van iemand die ermee on the road ging. Bij mij slechts een korte tijd in de setup gehangen. Ik denk eigenlijk dat deze alleen nog maar kan dienen als DONOR-machine, om onderdelen te vervangen van je eigen WX.
Durf ik dus ook echt niet veel voor te vragen: 40 EURI

Stuur me een PBtje als geinteresseerd bent of je wat wilt vragen over een van de bovenstaande stuudjes. Alles is zeker ook te beluisteren te bespelen, drinken we dr n kop koffie bij :kroon:

Groetjes :doei:

Even n update:

RedSound DarkStar XP2 verkocht aan een forumlid en al reeds op weg naar zijn nieuwe baasje.

Let's here it voor de andere 2 koopjes!

Wederom een update-je:

de WX2 is gereserveerd voor een Forumlid!!! :okdan:

Anyone for the 'Ravers Babe' Yamaha QS300??? :king:

Schopje voor de Yamaha qs300????

Wie durft deze Ravers Babe te temmen?

Verkoop Yamaha als hekkesluiter

Verkoop Yamaha als hekkesluiter

Na een goede :koffie: is mn GEM Wx2 Plus van eigenaar veranderd en verkocht aan een zeer gewaardeerd forumlid :mega:

Heb nu nog mn Yamaha QS300 over die graag weer eens wat aandacht krijgt. Helemaal geen slechte synth... :W

Beschrijvinkie van "vintagesynth.com":
Comparable to the W-7, the QS300 is a slightly 'lighter' synthesizer and workstation. Up to 32 voice polyphony and a large 16-track on-board sequencer based off the QS300 MIDI sequencer. The sounds are quite good, generated from Yamaha's AWM2 analog modeling method, this synth has become a favorite of Ravers, Techno and Trance producers and DJs. The standard GS, GM sounds, and some of the pianos are not special, but they aren't what this synth is about! The technology from this synth was later passed on to the AN1x and the CS1x. The QS300 has a large LCD for viewing and selection of status, effects, preset voices, rhythm patterns, chords, and more. It's full of hundreds of sounds including 22 drum kits. It has a disk drive, Swing effect, Quantize, MIDI controller, Extra DEMO disk, XG compatible...an impressive workstation for the price.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back