Hi peoples,
Omdat ik er niks (meer) mee doe, gaat vandaag in de uitverkoop:
Mn Yamaha QS300. Yamaha noemde hem toendertijd nog Raver's Babe
. Redelijke synth, met sequenzer, patterns, phrases en gewoon single en multi mode. Ongeveer dezelfde klankopwekking als de CS1X, maar zonder de knoppies. Echter met de gemiddelde midicontroller prima te filteren
.
Met de juiste patches (te laden via diskette of via system exclusive) best nog mooie klanken, pads, bassen etc. Zoals dat Yamaha betaamd
.
Sommige knopkes zijn een beetje wobbly. Prijs; 100,- Euri
Redsound DarkStar XP2. Echt een Virtueel Analoogje en de progger onder ons kan er zeker wat leuks uithalen. Leuk voor electro enzo. Bliept en borreld lekker, maar ik ben geen niet zo'n progger, dus heb nooit iets anders eruit gehaald dan de presets
In tegenstelling tot sommige andere DarkStars heeft deze nooit geweigerd
. Helemaal niks mis mee, zelfs diverse uitgangen, uiteraard inclus voeding! Forumprijsje: 65,- EURI
Dan mn GEM WX2 Plus. Is n GEM WX2, maar dan uitgebreid met sample-geheugen. Let op: zelf samplen gaat niet hiermee, je moet GEM-format samples laden. Deze jongen is behoorlijk broosed and battered want ooit gekocht van iemand die ermee on the road ging. Bij mij slechts een korte tijd in de setup gehangen. Ik denk eigenlijk dat deze alleen nog maar kan dienen als DONOR-machine, om onderdelen te vervangen van je eigen WX.
Durf ik dus ook echt niet veel voor te vragen: 40 EURI
Stuur me een PBtje als geinteresseerd bent of je wat wilt vragen over een van de bovenstaande stuudjes. Alles is zeker ook te beluisteren te bespelen, drinken we dr n kop koffie bij
Groetjes
Omdat ik er niks (meer) mee doe, gaat vandaag in de uitverkoop:
Mn Yamaha QS300. Yamaha noemde hem toendertijd nog Raver's Babe
. Redelijke synth, met sequenzer, patterns, phrases en gewoon single en multi mode. Ongeveer dezelfde klankopwekking als de CS1X, maar zonder de knoppies. Echter met de gemiddelde midicontroller prima te filteren
.Met de juiste patches (te laden via diskette of via system exclusive) best nog mooie klanken, pads, bassen etc. Zoals dat Yamaha betaamd
.Sommige knopkes zijn een beetje wobbly. Prijs; 100,- Euri
Redsound DarkStar XP2. Echt een Virtueel Analoogje en de progger onder ons kan er zeker wat leuks uithalen. Leuk voor electro enzo. Bliept en borreld lekker, maar ik ben geen niet zo'n progger, dus heb nooit iets anders eruit gehaald dan de presets

In tegenstelling tot sommige andere DarkStars heeft deze nooit geweigerd
Dan mn GEM WX2 Plus. Is n GEM WX2, maar dan uitgebreid met sample-geheugen. Let op: zelf samplen gaat niet hiermee, je moet GEM-format samples laden. Deze jongen is behoorlijk broosed and battered want ooit gekocht van iemand die ermee on the road ging. Bij mij slechts een korte tijd in de setup gehangen. Ik denk eigenlijk dat deze alleen nog maar kan dienen als DONOR-machine, om onderdelen te vervangen van je eigen WX.
Durf ik dus ook echt niet veel voor te vragen: 40 EURI
Stuur me een PBtje als geinteresseerd bent of je wat wilt vragen over een van de bovenstaande stuudjes. Alles is zeker ook te beluisteren te bespelen, drinken we dr n kop koffie bij

Groetjes

is mn GEM Wx2 Plus van eigenaar veranderd en verkocht aan een zeer gewaardeerd forumlid