sander
_
Gewoon je zooi versleutelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ja, ik vind het iig een puik plan. Wat mij betreft mogen ze dit invoeren.
En uitwisselen van harddisks met spul? Ach, dan zal je net zoals in die goeie ouwe cassettebandjestijd op zoek moeten gaan naar diegene die het gewilde album daadwerkelijk bezit, in plaats van het anoniem en makkelijk te kunnen downloaden via een p2p. Moet je moeite doen. .
en de aanbieders kunnen beter zoeken naar nieuwe manieren om geld te verdienen met hun content dan al hun tijd en energie te steken in het achter de feiten aanlopen als ze nu (al jaren) doen. Rechtzaken, DRM, screening, het heeft allemaal geen enkele zin.
En eerlijk gezegd is het laatste waar ik op zit te wachten een overijverig justitie-apparaat dat door mijn bits loopt te snuffelen of ik me wel als een braaf burger gedraag op het internet.
Als dit datgene is wat nodig is om een eind te maken aan p2p, dan moet dat maar. Ik heb er als artiest baat bij. Dat de consument dat niet heeft zal me een rotzorg zijn. En daarbij, dat heeft de consument lekker over zichzelf afgeroepen met het niet willen betalen voor muziek.

Tsjongejongejonge waar moet dat heen.
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn om mensen hun internet af te sluiten als ze over de schreef gaan. Maar verwacht je dan echt dat ze de volgende dag naar de winkel gaan om alsnog die CD te kopen?

Niet de volgende dag meteen, maar als ze iets willen hebben, en het niet meer kunnen downloaden, dan zullen ze op een gegeven moment toch moeten.
Ik zeg: Naai ze allemaal maar flink, over vier jaar zijn ze het allemaal vergeten en zijn ze weer gelukkige (kopende) consumenten.