Michael Jackson P.Y.T -> Is dat een minimoog?

sander

_
Ik hoorde net dat nummer PYT van Michael Jackson en dacht hee dat best wel een relaxe bas.
Dat is toch een minimoog ofniet?

Laatst gewijzigd:
PYT toch? ;)

Olaf

Origineel geplaatst door bounce
:[> Michael Jackson :kont:

Vaag, die kots smilie doet het hier ook al niet.... ;)

En ik heb de draad naam dan ook maar eventjes aangepast.

Als 't een Quincy Jones produktie is zal 't wel een Mini zijn, jah...:geslaagd:

Zeker weten een mini.
En het grappige synth geluid dat in de coupletjes op de offbeat zit is een of ander goedkoop Yamaha keyboardje (portasound)

Overigens vind ik Thriller een van de beste albums ooit gemaakt, maar blijkbaar vind niet iedereen dat :-)

De hele plaat staat tjokvol oude synth (heel veel mini basjes, jupiter en zo) en ook de eerste sample-achtigen (o.a. in PYT).

Maarten

Origineel geplaatst door Heli
Overigens vind ik Thriller een van de beste albums ooit gemaakt, maar blijkbaar vind niet iedereen dat :-)

De hele plaat staat tjokvol oude synth (heel veel mini basjes, jupiter en zo) en ook de eerste sample-achtigen (o.a. in PYT).

Maarten

Ik sluit me volledig bij je aan. Of je nou van de songs houdt of niet, het is een dijk van een produktie. Ook vandaag de dag nog een zeer goed klinkend album.

En inderdaad is de bas een MiniMoog (zoals alle synth-basjes op het album...)

Beetje off-topic, maar veel oude Madonna plaatjes bevatten volgens mij ook vaak (mini) moog basjes

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Heli

Ik wel hoor, topper, absoluut. Beat it... zo simpel en zoooo'n goeie drum&bass :walker: Gewoon niet kijken naar de attitude van de artiest, maar dat is voor velen wel erg moeilijk (okee zo lijkt het vaak). Als je zegt dat je een bepaalde track cool vindt, zeggen mensen vaak: ja goeie clip he?! :confused: Volgens mij mot je met je oren luisteren...

Als je zegt dat je mastert voor Vader Abraham ben je een trut. Het blijft vakwerk!

Back