Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Iemand aanbevelingen voor een goed - en betaalbaar - pcb programma? Is de muffler like distortion ergens halverwege een mooie en simpele aanvulling? Ik zou alleen niet weten waar je hem moest plaatsen in jouw schema. Daarvoor rijkt mijn kennis niet ver genoeg.
http://www.ladyada.net/wiki/x0x/vcamods
en als je wild gaat de ADSR onderaan de pagina ook misschien. Maar dan moet je wel aan een groter kastje.

Hallo.
We hebben even overlegt ................
Demian is bezig mijn ontwerp over te zetten in een pcb layout.
electrodancer wil wel weer pcb printjes maken voor verkoop.
Dus hierbij de vraag ..........
ZIJN ER MENSEN DIE INTERESSE HEBBEN IN PCB"S VAN DIT FILTER ? ......
Geef dat dus even hier aan ...en bij genoeg animo gaan we de contact gegevens en een prijs hier plaatsen.
Dit filter is dus erg eenvoudig te maken, en de grootte is vergelijkbaar met de t.m.k fuzz.

In mijn ervaring moet je bij DIY in Eagle er wel op letten dat de eilandjes standaard soms erg klein zijn, wat problemen kan geven bij het boren. Met een 0,8mm boor boor je die eilandjes soms bijna helemaal weg of blijft er zo weinig koper over dat het niet lekker meer soldeert. Vooral transistors hebben vaak een minimale footprint in de standaard Eagle library. Ik denk dat ze er hier en daar vanuit zijn gegaan dat je altijd doorgemetaliseerde printen maakt ofzo.