sh-101 en midi

DRe

SSM spacestation
welk merk maakt of maakte (aangepast) interne (/aangepast) midi voor een sh-101. waar kan je dit nog kopen. of heeft het geen echte waarde als er al een cv / gate op zit ( de analoge midi ) :biertje: ik heb natuurlijk wel een doepfer midi to cv converter mcv1...

Laatst gewijzigd:
Doefer enzo, dat weet jij toch wel??
Gewoon een Midi>CV/Gate-converter :confused:
Daar zijn er zat van op de markt.
Kenton en doepfer is wel het bekenst denk ik

Doefer enzo, dat weet jij toch wel??
Gewoon een Midi>CV/Gate-converter :confused:
Daar zijn er zat van op de markt.
Kenton en doepfer is wel het bekenst denk ik

maar maakt het verschil

oke de bij een midi 2 cv is er maar zoiets als 1 octaaf tenzij je die met de hand switched ...met midi heb je 4 octaven

maar 1 octaaf via cv??

bij de cv/gate staat niet aan gegeven hoeveel octaven die heeft en bij de in bouw staat aan gegeven 4 octaven. maar na mijn weten mij kan hij wel gewoon meer octaven bestrijken.

ik heb het wel specifiek over interne midi he RSB

Maar moet je die 101 niet achter je 808 hangen en lekker gaan triggeren
Ik vind de interne seq. lekkerder klinken dan waarneer je hem met cv/gate aanstuur.

Maar moet je die 101 niet achter je 808 hangen en lekker gaan triggeren
Ik vind de interne seq. lekkerder klinken dan waarneer je hem met cv/gate aanstuur.
zo kan het natuurlijk ook .. ik gebruik hem alleen nu anders fr-777 -> midi out naar midi2cv -> sh-101 ... nu was ik eigelijk benieuwd of als je er een interne midi in zet of het dan echt anders gaat klinken.. veel strakker beter aansturing. ik zie eigenlijk weinig sh-101 met interne midi ..mijn onwetend heid was mijn vraag eigenlijk

Het is er genoeg zoals ik al zei, maar ik zie het voordeel er niet van in.
Vooral het boren enzo in kasten ben ik niet zo van. Maar das persoonlijk
Analogue Solutions doen ook kits, daarnaast zijn er hier genoeg mensen
die de door jou bestelde kit evt willen inbouwen.

ik zou me 101 gewoon zo laten.

Laatst gewijzigd:
ik zou me 101 gewoon zo laten.

mmm tja het is maar een sh-101... als het een verbetering is dan maakt het niet echt uit ..kan ik de doepfer weer ergens anders voor gebruiken.

Het gaat je iig net zoveel kosten als een externe-converter.
Ik geloof niet dat een interne beter werkt dan en externe.
En daarnaast nog eens de schade die je aanbrengt voor een midipoort

Laat maar hangen. :D

ik zou er ook gewoon een externe converter aanhangen, mocht het nodig zijn om m via midi aan te sturen. ik doe het gewoon met de interne seq

99 dollar ..das niet veel zeg ..maar er komt nog wel een power suply bij denk ik. of hoeft dat niet

http://synhouse.com/mcart/

Back