emx en reason

nick903

Nieuwkomer
ik heb laatst de korg emx gekocht en was daarvoor zo nu en dan met reason 3.0 aan t kloten. dat laatste ging moeizaam en traag. doordat die emx in mijn leven kwam heb ik volop zin en inspiratie gekregen om die reason devices te laten rammelen. alleen is t nou elke keer ga ik met reason verder of met de emx? t is mij niet gelukt om ze te combineren. misschien weet iemand wat tips? of hoe je de emx patterns in reason kan importeren>>??

Als je de Korg als midi controller kan laten werken, kan je er denk ik zeker wel wat mee in Reason.
Maar geluiden uit je Korg rechtstreeks in Reason zal niet gaan.
Dit omdat reason geen midi-in heeft (helaas). Dit zal je via een tussenweg moeten doen, dus recorden in een wavelab, adobe audition, o.i.d. en die sample vervolgens in reason laden.

Als je de Korg als midi controller kan laten werken, kan je er denk ik zeker wel wat mee in Reason.
Maar geluiden uit je Korg rechtstreeks in Reason zal niet gaan.
Dit omdat reason geen midi-in heeft (helaas). Dit zal je via een tussenweg moeten doen, dus recorden in een wavelab, adobe audition, o.i.d. en die sample vervolgens in reason laden.

Je bedoelt waarschijnlijk "reason heeft geen audio in".

Een leuke combi om de emx met reason te laten werken is ze aan elkaar synchroniseren. Dus via midi met elkaar gelijk laten lopen. Je kunt dan de sequencer(s) van Reason combineren met de EMX.

Back