SpaceAgent202
Sinds 2001
nu dat de meeste stemmen naar 2 zijn gegaan... zou dat kunnen betekenen dat het universum misschien 1.82% out of tune is gegaan, de universele hartslag is gedaald, of dat er misschien wat ruis op de lijn is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hahaha....... turende nachtvlinders!![]()
Ja wellicht dat een aantal zwarte gaten de oerfrequentie wat uit balans trekt.nu dat de meeste stemmen naar 2 zijn gegaan... zou dat kunnen betekenen dat het universum misschien 1.82% out of tune is gegaan, de universele hartslag is gedaald, of dat er misschien wat ruis op de lijn is?
Niet helemaal mee eens....
Want,
Ons zonnestelsel bestaat uit 56000 planeten welke een omgangssnelheid van 78.1124 sec/Dm hebben.....
Als we hier het aantal theedoeken bij op tellen, gebruik per vierkanten meter - 16.
In "ruste" zou de verhouding ten opzichte van de wezenlijke buitenkant van de aarde overeenkomen met 56x2.566 (omgevingstemperatuur x druksnelheid bij AF).
Nu komen we op 7.88,45, wat exact overeenkomt met het trillingsgetal van de Boedisdisdistische vorminhoud op de Azoren.
NW=2345.12
Opeenvolgend komen we dan, terwijl de nachtvlinders turen in het raamkozijn, op een desbetreffende waarde welke gedeeld dient te worden door het afgelegde aantal kilometers in de Triatlon van IJmuiden....
(wetenschappelijk de navel van de aarde)
Berekeningswaarde (en reken me maar na)
38.678 - waarde 1,678x5.21~89 = 3 x de helft -b C65
Komen we dus op 440,6 Hertz.....
Precies de waarde welk mijn trommelvlies aangeeft bij onderdompeling....
Dus de Oerschreeuw!!
eens?
robbie
Ik stem op 1. En dit vanwege het pure feit dat ik deze als eerste heb gehoord.
Eigenlijk is dit een onderzoek van niks, want je zult als testpersoon in eerste instantie het meest gewend raken aan file1. File 2 zal logischerwijs overkomen als vals en file3 ook. Mensen met een absoluut gehoor zullen als eerste de 'niet valse file' (er vanuit gaande dat A=440Hz) eruit pikken en die als het prettigst ervaren, maar mensen met een absoluut gehoor zijn zeer schaars.
Het onderzoek zou veel eerlijker zijn als voor ieder testpersoon de files random gehusseld zouden zijn, zodat men automatisch niet als eerste naar file1 luistert. Dan nog loop je het risico dat de testpersonen zullen stemmen op de file die ze als eerste beluisterd hebben.
Nog beter zou zijn als je niet voor zo'n irritant zaag-geluidje had gekozen, maar voor een stukje muziek op verschillende pitches.
Nog beter zou zijn als je verschillende stukjes muziek had afgewisseld met synthetische geluiden op verschilldende pitches.
Al met al wel leuk zo'n onderzoekje, maar de uitslag zegt wat mij betreft niets!
"...die bij al deze culturen al vanaf de vroege oudheid bekend was."
Sowieso zou ik weleens willen weten waar dit dan beschreven wordt door 'al deze culturen al vanaf de vroege oudheid'."Hoever is wetenschap en spiritualiteit nu van elkaar verwijderd, net als astronomie en astrologie..."

Nu vraag ik me af: Heb ik wel eens een "valse" auto voorbij horen komen?

Er rijden zat van die tuning-cars met van die verschrikkelijke uitlaat systemen rond waarbij de diepe tonen uit fase lijken, die hebben echt een gruwelijk irritante frequentie als je het mij vraagt.![]()

Ehh laat me raden, nr1 is bijna A, nr2 is tussen A en G#, en nr3 een G#? en dan gaat het er zeker om wie de voorkeur geeft aan de valse, en wie aan de zuivere
Maar ik vind 3. het mooiste, gezien deze een zuivere G# is, en de andere 2 zijn vals.
daarover gesproken, er rijdt er precies nu ik dat lees een tuning-car langs mijn huis met subbas uitlaat systeem, volgens mij was hij ook iets uit fase met de trillingen uit het universum.