Medewerking gevraagd voor wetenschappelijk onderzoekje

Medewerking gevraagd voor wetenschappelijk onderzoekje

• Totaal aantal stemmers
    65
nu dat de meeste stemmen naar 2 zijn gegaan... zou dat kunnen betekenen dat het universum misschien 1.82% out of tune is gegaan, de universele hartslag is gedaald, of dat er misschien wat ruis op de lijn is?

nu dat de meeste stemmen naar 2 zijn gegaan... zou dat kunnen betekenen dat het universum misschien 1.82% out of tune is gegaan, de universele hartslag is gedaald, of dat er misschien wat ruis op de lijn is?
Ja wellicht dat een aantal zwarte gaten de oerfrequentie wat uit balans trekt.

Vind ik een hele makkelijke conclusie hoor!
Je vergeet het aantal "persweeën" bij opkomst van het Byzantiaaschesche rijk zomaar mee te nemen in je berekeningen.......waarbij ik eveneens opmerk dat 10-10 nog altijd absoluut -16 tegenvallers heeft....
Volg me;
1-2-3-4-5-6-7-8-9-0-12 geeft toch weer een wiskundige uitleg welke natuurgetrouw met de wijsvinger wordt weggewezen....
Doet u maar een half litertje melk....."zonder klontjes graag"
(Gogh V.C. 1451)

robbie

robbie

In je verhaal ontbreekt een cruciale, vrij recente verbinding naar de synthesizer, de moeder aller instrumenten.

De meest actuele openbaar gemaakte informatie daarover vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=26445&highlight=parkieto

Niet helemaal mee eens....
Want,

Ons zonnestelsel bestaat uit 56000 planeten welke een omgangssnelheid van 78.1124 sec/Dm hebben.....
Als we hier het aantal theedoeken bij op tellen, gebruik per vierkanten meter - 16.
In "ruste" zou de verhouding ten opzichte van de wezenlijke buitenkant van de aarde overeenkomen met 56x2.566 (omgevingstemperatuur x druksnelheid bij AF).
Nu komen we op 7.88,45, wat exact overeenkomt met het trillingsgetal van de Boedisdisdistische vorminhoud op de Azoren.
NW=2345.12
Opeenvolgend komen we dan, terwijl de nachtvlinders turen in het raamkozijn, op een desbetreffende waarde welke gedeeld dient te worden door het afgelegde aantal kilometers in de Triatlon van IJmuiden....
(wetenschappelijk de navel van de aarde)
Berekeningswaarde (en reken me maar na)
38.678 - waarde 1,678x5.21~89 = 3 x de helft -b C65
Komen we dus op 440,6 Hertz.....
Precies de waarde welk mijn trommelvlies aangeeft bij onderdompeling....
Dus de Oerschreeuw!!

eens?

robbie

Laatst gewijzigd:
Tja,

Deze "underground" informatie wordt weer door een Moderator weggekiept!
ZONDE van dit nuttige stukje werk van de "zoekers" op deze wereld.....
Ik denk dat dit draadje hetzelfde lot is beschoren.......

Avé!

robbie

Ik stem op 1. En dit vanwege het pure feit dat ik deze als eerste heb gehoord.
Eigenlijk is dit een onderzoek van niks, want je zult als testpersoon in eerste instantie het meest gewend raken aan file1. File 2 zal logischerwijs overkomen als vals en file3 ook. Mensen met een absoluut gehoor zullen als eerste de 'niet valse file' (er vanuit gaande dat A=440Hz) eruit pikken en die als het prettigst ervaren, maar mensen met een absoluut gehoor zijn zeer schaars.

Het onderzoek zou veel eerlijker zijn als voor ieder testpersoon de files random gehusseld zouden zijn, zodat men automatisch niet als eerste naar file1 luistert. Dan nog loop je het risico dat de testpersonen zullen stemmen op de file die ze als eerste beluisterd hebben.

Nog beter zou zijn als je niet voor zo'n irritant zaag-geluidje had gekozen, maar voor een stukje muziek op verschillende pitches.

Nog beter zou zijn als je verschillende stukjes muziek had afgewisseld met synthetische geluiden op verschilldende pitches.

Al met al wel leuk zo'n onderzoekje, maar de uitslag zegt wat mij betreft niets!

Hier nog een tip om de betrouwbaarheid van de enquête te verhogen:

Misschien is het beter om mensen bij een thread met een enquête pas toe te laten nadat ze hebben gestemd. Zo voorkom je dat mensen, die al wat posts gelezen hebben, beïnvloed zijn als ze gaan stemmen.
Deze opmerking kan ik eigenlijk beter plaatsen bij het "Synthforum Feedback", want hier kan jij als gebruiker niets aan veranderen.

WAT IS DFIT VOOR EEN ZWARE K*T GRAP,,, SCHRIK ME HELLEMAAL DE P*STK*NK*R!!!!

EERN WAARSCHUWING WAS WEL HANDIG GEWEEST.... ME HELE OR@@LE DAG NAAR DE KL*TE,,, BEDANKT.,

k*t wetenschap

images

Last edited by a moderator:
Nr. 1 klinkt het minst onprettig voor me daarna 2 daarna 3.
En nu? Ben wel benieuwd naar de uitkomst.

Laatst gewijzigd:
Ik dacht dat het echt om het ritme ging dat je heel subliem hoort, de variatie in geluid/golflengte of wat het ook is. De toonhoogte van die 3 is toch bijna gelijk?

Echt belachelijk ja...

"...die bij al deze culturen al vanaf de vroege oudheid bekend was."

Zo typisch om het zo te verwoorden hè. Want: wat betekent dit? Vroeger stond men dichter bij de natuur? Of dat ze tóen al gelijk hadden? Want stel je voor! Een oeroude wijsheid dus! Net als aderlatingen en vruchtbaarheid door magie... :stupid Sowieso zou ik weleens willen weten waar dit dan beschreven wordt door 'al deze culturen al vanaf de vroege oudheid'.

Drogredenen zijn zoooo flauw...

"Hoever is wetenschap en spiritualiteit nu van elkaar verwijderd, net als astronomie en astrologie..."

Net zo ver als appelen en peren. ;)

Nou ja, als mensen hier voor zichzelf gelukkiger van worden, dan mag dat natuurlijk. Maar zelf snap ik absoluut niet hoe iemand zijn/haar levensgeluk in handen van numerologie kunt leggen.

ja je had best wel mogen waarschuwen voor het geluidsniveau.
ik vind nummer 3 het minst vervelende zaagtandje ( 416Hz?)
wetenschappelijk wordt het niet met antwoorden van anderen maar wel interessant.
ik hoor graag de resultaten van je onderzoek.
succes

Voor mij was geluidje 2 het minst irritant. 3 viel meteen af omdat
ie te zeurdering klonk. Nummer 1 was te opgefokt.
Maargoed. 2 is waarschijnlijk ingeburgerd, en daar zijn de
meeste mensen aan gewend.

Er rijden zat van die tuning-cars met van die verschrikkelijke uitlaat systemen rond waarbij de diepe tonen uit fase lijken, die hebben echt een gruwelijk irritante frequentie als je het mij vraagt. :bekdicht:

daarover gesproken, er rijdt er precies nu ik dat lees een tuning-car langs mijn huis met subbas uitlaat systeem, volgens mij was hij ook iets uit fase met de trillingen uit het universum.

Ehh laat me raden, nr1 is bijna A, nr2 is tussen A en G#, en nr3 een G#? en dan gaat het er zeker om wie de voorkeur geeft aan de valse, en wie aan de zuivere :)

Maar ik vind 3. het mooiste, gezien deze een zuivere G# is, en de andere 2 zijn vals.

Roger that!

daarover gesproken, er rijdt er precies nu ik dat lees een tuning-car langs mijn huis met subbas uitlaat systeem, volgens mij was hij ook iets uit fase met de trillingen uit het universum.

Ach, zo lang als het niet te veel moduleert....

Back