Kersen-Likeur
Ingeburgerd
Vandaag moest ik met de auto noodgedwongen wat mensen van A naar B brengen. Oud kennis en kinderen. die kinderen zijn welleens eerder bij mij thuis geweest (heel effe) en vinden die witte speakers maar wat interessant. Ik zei nog zo, het zijn erg gevoelige dingen en heel duur. Expliciet niet aankomen, zoiets zei ik nog, ik smeekte ze bijna op mn knieen. Kom er niet aan dan help je me erg mee. Ik ben altijd heel geduldig en aardig (watje). Afijn, vandaag moest die kennis noodgedwingen even bij mij thuis bellen. Geen punt. Ik zag dat ik de deur naar de kleine studio/slaapkamer niet dicht had gedaan (dacht er nog zo aan) en voor ik het wist vanuit mij ooghoek via de tv. Zag ik die kleine etter met 4 vingers aan de rand van die dure speaker en met zijn dikke gore duim KNIJPEN!!!! in die witte woofer!
Ik had het niet meer. De speaker stond ook nogeens aan en ik hoorde dat hij het kennelijk zo ver doordrukte met zijn duim, dat hij iets/een rand binnen de kast raakte en dat zorgde voor wat gekraak. IK WERD ZO PISSIG. Maar ben ook weer zo iemand die niet boos kan worden/schreeuwen op kleine kinderen. Ik had het gewoon niet meer. het zijn mn schatjes (die speakers dan), ik had al geen zin om A. vroeg op te staan autosleutels te lenen van X (geregeld door die moeder), en B die drukke kinderen in een 40 min durende rit heen en terug te brengen. mijn got.
Ok Dat moest er even uit. Nu mijn vraag.. Ik heb die hele speaker bekeken, durf het zeld nauwelijks aante raken. Conus is op het oog niet gescheurd langs de rand, en durf em zelfs niet aan te zetten om te luisteren. Bang voor het resultaat. Ziet er op het oog ok uit (hoop ik, is al donker met een spotlightje zie ik ook niet zoveel), en durfz zelf niet wat te drukken om te kijken of er echt geen scheuren zijn.
Hoeveel kunnen speakers hebben wat betreft zulke sadomasochistiche praktijken ???? Help alsjeblieft. waar moet ik op letten.
Ik ga die gasten vanavond nog ontvoeren en roosteren. Morgen heb ik een BBQ.
Ik had het niet meer. De speaker stond ook nogeens aan en ik hoorde dat hij het kennelijk zo ver doordrukte met zijn duim, dat hij iets/een rand binnen de kast raakte en dat zorgde voor wat gekraak. IK WERD ZO PISSIG. Maar ben ook weer zo iemand die niet boos kan worden/schreeuwen op kleine kinderen. Ik had het gewoon niet meer. het zijn mn schatjes (die speakers dan), ik had al geen zin om A. vroeg op te staan autosleutels te lenen van X (geregeld door die moeder), en B die drukke kinderen in een 40 min durende rit heen en terug te brengen. mijn got.
Ok Dat moest er even uit. Nu mijn vraag.. Ik heb die hele speaker bekeken, durf het zeld nauwelijks aante raken. Conus is op het oog niet gescheurd langs de rand, en durf em zelfs niet aan te zetten om te luisteren. Bang voor het resultaat. Ziet er op het oog ok uit (hoop ik, is al donker met een spotlightje zie ik ook niet zoveel), en durfz zelf niet wat te drukken om te kijken of er echt geen scheuren zijn.
Hoeveel kunnen speakers hebben wat betreft zulke sadomasochistiche praktijken ???? Help alsjeblieft. waar moet ik op letten.Ik ga die gasten vanavond nog ontvoeren en roosteren. Morgen heb ik een BBQ.