Groovebox

Van alle boxen vind ik de E-MU's het best klinkende. Vol van klank, zware beats en met de controls kun je veel met de klanken doen. En dan vergeet ik nog die uitstekende filters.

thnx voor de reacties. de rs7000 is zoiezo niet mijn ding ivm die stiltes want het moet live inzetbaar zijn. de mc909 heb ik wel eens onder me vingers gehad en vindt ik een heeeeel vette bak, maar groot.... en de 808 heeft betere specs qua geheugen etc...

nu heb ik wel gehoord dat de 909 weer beter in t laag klinkt?!

het klik geluid van de 808's faders en het kleine display etc lijkt mijn geen probleem bij een live set, alleen vraag ik me af of hij zon megamix functie had als de 505... dat was echt super handig als je mij vraagt.

de emu, tja.... heeft geen sampler ;)...

Oew hebbes trouwens ;) tis dus de mc808 geworden, tot dusver de voor en nadelen:

nadelen: geen aanslag gevoelige pads, geen megamix functie zoals op 505.... weet niet hoe ik 1 kanaal solo moet laten gaan via 1 knop! traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage software! slechte poopie joopie scooter geluiden

voordelen: veeeeeeeeeeeeeel opslag ruimte, veeeee; ruimte dus voor vette geluiden, makkelijk te samplen (ondanks beetje gekke "import functie") toch wel leuk die schuifkes!

Back