Kersen-Likeur
Ingeburgerd
Na een nare ervaring met mijn speakers, kreeg ik vandaag de GLS aan de deur met een pakketje. Het was de Akai S950 uit Duitsland. Maar ik was weer uiterst telerugesteld. De verpakking was zo mager, Verkoper heeft gewoon wat stukken karton om de Akai heen gepast, plakband and that was it. Geen dun laagje kranten/piepschuim niks. Ik heb zelf een tijd bij UPS gewerkt bij het sorteren, ik weet hoe de pakketten van de roller afkomen. gewoon 'BWAP' op de grond..
Hoeveel denk je dat een akai kan hebben tijdens vervoer zonder bescherming?
Niks geen beetje papier of piepschuim of zo. Gewoon zo verstuurd.
Ik weet dat ik gewoon effe moet aanzetten, en kijken. Maar heb er ook helemaal geen tijd voor. Volgende week pas. Verkoper zegt prompt dat het "keine wiederaufruf" weet ik veel, dat wist ik, maar ik had niet gerekend op slechte verpakking! Grr. Hij heeft gezien de afmetingen Per GLS 15-18,- voor transport betaald, en ik 40,-. Wat kan ik hieraan doen? Die Akai vertrouw ik dus niet meer, stel dat de printplaat ofzo is gebroken.
Zo ga je niet met Akai-s om. Tenenkrommend weer.

Hoeveel denk je dat een akai kan hebben tijdens vervoer zonder bescherming?
Niks geen beetje papier of piepschuim of zo. Gewoon zo verstuurd.
Ik weet dat ik gewoon effe moet aanzetten, en kijken. Maar heb er ook helemaal geen tijd voor. Volgende week pas. Verkoper zegt prompt dat het "keine wiederaufruf" weet ik veel, dat wist ik, maar ik had niet gerekend op slechte verpakking! Grr. Hij heeft gezien de afmetingen Per GLS 15-18,- voor transport betaald, en ik 40,-. Wat kan ik hieraan doen? Die Akai vertrouw ik dus niet meer, stel dat de printplaat ofzo is gebroken.
Zo ga je niet met Akai-s om. Tenenkrommend weer.

), want ik was nog steeds benieuwd naar welke speakers dat dan waren!