eenvoudige midi sequencer

Status
Please reply by conversation.

SpaceAgent202

Sinds 2001
ik zoek nog een niet te omslachtige midi sequencer
niks geks.

een spoor of 4 of 8 is genoeg.
ik denk aan een mmt of evt nog eenvoudiger.

hij moet wel wat kunnen muten/unmuten en quantiseren.
diepgaand editten in notenlijst hoeft niet, dan speel ik wel opnieuw in.

wel graag eentje zonder gebreken. brakke adapteraansluiting zou geen probleem moeten zijn als het te maken is, maar alle knoppen moeten gewoon goed werken.

ik hoor het wel :) alvast bedankt!

Ik heb een MC-500 MK2. Die heeft 8 sporen. En twee midi-uitgangen. Je kunt er heel diep mee gaan, maar het hoeft niet. Zie mijn advertentie.

kun je daarmee makkelijk tracks muten en unmuten?

Met een Yamaha RM1x of een RS7000 kan je erg makkelijk tracks muten en unmuten wat o.a. bij live-gebruik zeker handig is.

Ik weet niet wat men tegenwoordig vraagt voor een 2de-hands RM1x maar erg veel zal dat toch niet zijn (ongeveer 200 euro of minder?). OK, het is natuurlijk iets meer dan gewoon een sequencer maar je hoeft natuurlijk niet alle functies te gebruiken of het apparaat in detail te kennen om hem goed te kunnen gebruiken. En een slechte sequencer is het zeker niet.

Zeker de moeite waard om een RM1x te overwegen.

Misschien ook nog een Alesis SR-16 maar daarover weet ik verder niet veel te vertellen maar als ik het me goed herinner kan je daarmee ook makkelijk muten en un-muten en, gezien de 'ouderdom' van een SR-16 zal die vast ook niet erg veel meer kosten.

Ik heb een (werkende) RM1x waar ik niets meer mee doe... Voor 150 euro mag je em hebben.

dankjewel voor je berichtje. een rm1x ben ik niet naar op zoek omdat ik niet kan switchen tussen rec en play modes terwijl de seq loopt. dat is echt een minpunt!

mmt of kleiner dus als het kan, dat bevalt me het beste.

Is idd een nadeel.
dankjewel voor je berichtje. een rm1x ben ik niet naar op zoek omdat ik niet kan switchen tussen rec en play modes terwijl de seq loopt. dat is echt een minpunt!

mmt of kleiner dus als het kan, dat bevalt me het beste.

Status
Please reply by conversation.
Back