Emotionele Muzikanten voor Release

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
producers zijn nu eenmaal andere mensen dan muzikanten of synthfreaks.
de verschillen kunnen en mogen toch gewoon ongenuanceerde discussies veroorzaken? ik zie niet in wat er mis mee is. afbranden vind ik nogal een groot woord.

ach en wee..... mag ik mijn eigen trieste bestaan een beetje opleuken met het bekritiseren van een 16 jarige knul met veel ambities. (ja dat mag je ger)
Ik geloof niet dat hij ergens word af gezeken (waar is hij eigenlijk.. afterparty at tjestø's crib?) om zijn persoonlijkheid. Je hoeft toch niet gelijk op een van die scheld forums te gaan (je kent ze wel, ik niet namelijk) als je een kritische noot plaats over een mede forum lid.

zo weer 3 minuten verpruts aan dit geneuzel.

Ik werkte op mijn 16e bij de schoenenreus, dat waren nog eens tijden!

ach en wee..... bla bla

Op het moment dat je iemand zn foto gaat plaatsen met als enig doel lollig doen kom je al gauw in de sfeer van zon forum terecht. Wat je voor de rest bazelt zal wel 8o

ik weet zeker dat het aantal hits van zn site danwel myspace explosief stijgt door alle nieuwsgierigheid die hier wordt veroorzaakt.

onder sommige foto's staan linkjes. :eureka:

edit: typfoutje

Laatst gewijzigd:
Op het moment dat je iemand zn foto gaat plaatsen met als enig doel lollig doen kom je al gauw in de sfeer van zon forum terecht. Wat je voor de rest bazelt zal wel 8o

lekker weertje op de camping al daar?:D

Ik blijf erbij, deze jongen gaat het toch ver schoppen, of je er blij mee bent of niet. Tiesto is waarschijnlijk niet veel beter (okee, hij kan plaatjes draaien, maar produceren? nee dat doen z'n vriendjes voor hem)

Ik zie het gebeuren: top 40 2015, met een hit van setrise. Let op mn woorden.

Toch jammer dat hij het niet wat genuanceerder heeft kunnen brengen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back