Papa Plastic Voor In Je Studio

HEXAGON

Gedeactiveerd account
70's space age look
indien je niet van die stofvretende moeilijk te reinigen acoustische isolatie wil,ik heb de mijn een tijdje geleden verkocht en dit komt in de plaats:

PAPAPLASTIC

Hallo zeg een meier voor een stukkie van 90 bij 90 cm....poehpoeh prijzig.

Gave link, bedankt!
Ik heb moeder de vrouw al bijna overtuigd dat we dit in de woonkamer moeten hebben, dat is dan mijn bijdrage aan de inrichting van onze nieuwe woonkamer.

Maar qua geluids isolatie laat dit toch een beetje te wensen over, weerkaatst dit niet ontzettend?

Gave link, bedankt!
Ik heb moeder de vrouw al bijna overtuigd dat we dit in de woonkamer moeten hebben, dat is dan mijn bijdrage aan de inrichting van onze nieuwe woonkamer.

Maar qua geluids isolatie laat dit toch een beetje te wensen over, weerkaatst dit niet ontzettend?

minder als een vlakke muur..

ik heb iets dergelijks al gezien in een foto van een studio vanuit een tijdschrift vd jaren 80.

Sindsdien is het me bijgebleven,tot ik nu deze hier ontdenk!

wat slecht kan zijn voor resonantie opgewekt achter het paneel als de panelen hol zijn,oppervlak kan enkel goed zijn gezien het de waves breekt

die gast verkoopt ook op ebay,tis zo dat ik het gevonden heb.

er staat een foto trouwens met een super gave in plastic gesmolten discobar trouwens daar.

Volgens mij kan je die resonanties beperken door de panelen op te vullen met steenwol en dan een linnendoek.

Ik denk dat je dit ook meer moet zien als deco, misschien afwisselen met absorber panelen, mooi abstract kunstwerkje ervan maken :D

"er staat een foto trouwens met een super gave in plastic gesmolten discobar trouwens daar."

welke bedoel je?

Paar van die dingen aan de muur plakken en dan nog de halve kringloop leeghalen met van die jaren 70 meubels en ander lelijk spul en je bent weer helemaal hip.

"er staat een foto trouwens met een super gave in plastic gesmolten discobar trouwens daar."

welke bedoel je?

attachment.php

Attachments

• chromsonar1.jpg
    chromsonar1.jpg
    94,1 KB · Bekeken: 84
  • chromsonar2.jpg
    chromsonar2.jpg
    92,9 KB · Bekeken: 85
  • img08.jpg
    img08.jpg
    76 KB · Bekeken: 102
  • bubbleswall.jpg
    bubbleswall.jpg
    183,8 KB · Bekeken: 84
  • bubbles.jpg
    bubbles.jpg
    122,3 KB · Bekeken: 90
Vraag ik me af of deze vernieuwde interesse in deze stijl er mee te maken heeft dat men die strakke vierkantige design stijl van tegenwoordig niet trekt en er lekker tegenin gaat met dit.

En als het dan ook door trekt je wellicht weer synths gebouwd zien worden met van die lekker veel en kleurige knoppen.
Of anders van die membraan schakelaars die niet kapot kunnen gaan na een paar jaartjes.

Vraag ik me af of deze vernieuwde interesse in deze stijl er mee te maken heeft dat men die strakke vierkantige design stijl van tegenwoordig niet trekt en er lekker tegenin gaat met dit.

En als het dan ook door trekt je wellicht weer synths gebouwd zien worden met van die lekker veel en kleurige knoppen.
Of anders van die membraan schakelaars die niet kapot kunnen gaan na een paar jaartjes.

de synths van tegenwoordig is punch en plooiwerk,kost niets enkel wat programmatie,als je een mal moet maken om die plastic in te spuiten kost dat een klein fortuin..

Zo, die panelen zijn helemaal te gek ! heel kinky :P maar ook een kinky prijskaartje helaas.. vraag me ook af hoe functioneel ze zijn, er wordt daar weinig over vermeldt op de site (zeg maar gerust helemaal niks). Kan me wel voorstellen dat je er erg blij mee bent Hexagon !

misschien ff een picje posten als ze hangen? *D

hoe komen jullie aan foto's van mijn woonkamer?
:D
deze zijn gelukkig niet van de feestjes,....................................
8D8D8D

toen wisten ze nog waar het om ging , met kunst nzo.
de discobar is wel gaaf, waren kasten van dacht ik farfisa, ik dacht de compact ( orgel). die hadden er nog een paar over, en hebben er toen pickupjes in bebouwd. geniaal, en ziet er goed uit.
groeten,
jeroen

Back