tracktor DJ 3

jdieks

Ouwe rot
weet iemand hoe je met tracktor DJ 3 je grid met de files mee kunt saven?

nu, als ik een grid maak, slaat hij het op in "the collection" maar als ik die file verplaats dan herkent ie hem niet meer. Zet de grid er alleen bij als die file op de originele lokatie staat.

zo zou je dus nooit je files mee kunnen nemen naar een feest oid en er op een andere computer mee gaan spelen.

iemand een idee hoe dit wel moet?

ik ken het niet echt maar bij mn Final Scratch bvb worden de stripes etc in een andere folder gezet dan je muziek.
Traktor gaat die Grid info niet in je MP3 opslaan hoor !
dus met enkel je MP3 te kopieren en mee te nemen ga je inderdaad nooit je grid info mee hebben ...

live en wavelab zetten gewoon een filetje naast de wav, met de zelfde naam, maar een andere extensie, waar ze alle info in opslaan.

ik hoopte dat traktor ook zo iets kon doen...

gewoon de folder met die info meenemen samen met je MP3's...ergens in je instellingen heb je ooit moeten zetten waar die moeten komen,da's niet noodzakelijk dezelfde folder als die met je MP3's

Standaard gaat de 'stripe' info naar : C:\Documents and Settings\xxxx\My Documents\Traktor3\Stripes

Ik veronderstel dat de grid info daar ook weggeschreven wordt.

maar ik denk dat je probleem iets anders is...in de stripe informatie zit vermoedelijk een verwijzing naar het pad waar dat nummer staat op je harde schijf. Als je het nummer verzet is die link weg.

idd... dat is het probleem ja :)

dus kan je je nummers niet zomaar kopieren.. terwijl dat wel zou kunnen als traktor wavs hetzelfde zou behandelen als ableton en wavelab

Vraagje!
Is dat al lang dat traktor van €200 naar €99 is afgeprijst???
"of zit er een addertje onder 't gras?"

Het is al even zo, een tijd terug hadden ze die aanbieding ook. Waar ik gebruik van gemaakt heb. Vlak daarna werd ondersteuning voor Finalscratch eruit gehaald en traktor scratch geintroduceerd. Kans is dus m.i. groot dat er een nieuwe versie van traktor aan komt of zoiets. Ze plannen zo'n aanbieding meestal erg qua marketing ( logisch)

Back