Muziek progamma / samples

Dj Stormchaser

Ingeburgerd
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar: een muziek progamma
Dat je het liefst gratis kan downloaden. Of dat je hem kan kopen,
graag dan wel onder de 50,-

En samples, daar zou ik ook een site van willen hebben (echt alleen 1 soort geluid,melodie,instrument o.i.d)

grtz Dj Stormchaser

die dingen van bram bos zijn ook heel leuk en gratis te gebruiken
tunafish en tu2 enzo

Koop anders eens een exemplaar van:

ComputerMusic Magazine

Wordt iedere maand vergezeld met een DVD met daarop naast de maandelijkse features, ook een archief met software die je meteen kan gebruiken: een sequencer/audio prog incl. VST host, diverse synth en dynamics plugins, sample-player etc. etc. Allemaal freeware, zo te gebruiken. En iedere maand ook bergen met samples, royalty-free.

Dit kost je eenmalig 14,50 euro. :)

Bedankt voor de reacties!

En de moeite. (Niel, ja jij ook :doei:)
En ja ik weet het er bestaat google.
Maar als ik geen verstand heb van welke software goed is.
Of goede links en geen trials.
Kom je niet ver.:slotje:

Ik zal ff een paar links bekijken

tis wel wat,

maar registratie code moet je invullen als je langer wilt dan 30 dagen

waar krijg ik die dan wel?
Wat dacht je ervan als je de software koopt?:confused:

Het staat notabene bovenaan op de site:

REAPER is available for download without technological limitations for evaluation purposes. Once you have evaluated REAPER, you should purchase a license

niet echt eigenlijk

Ik heb het geprobeerd,
Maar snap er echt helemaal niks van. Ik krijg er niet eens geluid in.
Wie kan mij helpen?

Ik weet hoe je een midi geluid erin krijgt en mss nog een paar samples of hoe het ook heet, maar verder echt niet.

=) Nooit heb ik nog zo'n geavenceerd progamma gezien :D

Als je nog even teruggaat naar de website van Reaper, kan je bovenaan op 'Manual' klikken, dan kom je hier: http://www.cockos.com/wiki/index.php/Reaper_Documentation

Vervolgens zie je een kopje met 'New to Reaper'. Als je daar kijkt zie je o.a. een Quick Start met tutorial videos.
Daarnaast staat er op de Manual-pagina nog een berg aan andere uitgebreide info.

Succes! :okdan: (helaas.. je moet er wel íets voor doen natuurlijk)

Je zou ook nog kunnen kijken naar FL Studio Express, dat kost je ook 49 dollar. Moet je wel even bedenken dat de demo een andere versie is (niet de Express-versie nl).

zie ook www.flstudio.com

Back